اینستاگرام در حال آزمایش یک دکمه Contact برای ایجاد ارتباط بهتر میان کاربران و کسب و کارها است

اگر برای خود کسب و کاری دارید و به دنبال برقراری ارتباط با یک شرکت تجاری هستید، احتمال این وجود دارد که آن‎ها در فیس‌بوک دارای صفحه‌ای باشند که شما بتوانید وب‎سایت آن‎ها به همراه تصاویر محصولاتشان را بررسی کرده یا فردی را برای مذاکره به همراه یک شماره تلفن پیدا کنید. بعضی از شرکت‎های […]

اگر برای خود کسب و کاری دارید و به دنبال برقراری ارتباط با یک شرکت تجاری هستید، احتمال این وجود دارد که آن‎ها در فیس‌بوک دارای صفحه‌ای باشند که شما بتوانید وب‎سایت آن‎ها به همراه تصاویر محصولاتشان را بررسی کرده یا فردی را برای مذاکره به همراه یک شماره تلفن پیدا کنید. بعضی از شرکت‎های تجاری هم‎چنین دارای صفحه‌ای در اینستاگرام هستند که به شما اجازه می‎دهد تصاویری که آن‎ها منتشر می‎کنند را مشاهده کنید، ولی به‌زودی چنین روندی تغییر می‎کند.

instagram_business-640x538

بر اساس پستی که در وبلاگ سایت Later منتشر شده است، به نظر می‎رسد که اینستاگرام در حال آزمودن طراحی جدیدی برای پروفایل شرکت‎ها است که آن‎ها را در مقایسه با حساب‎های معمولی اینستاگرام بیشتر شبیه به صفحات فیس‌بوک می‎‌سازد. همان‌طور که در تصویر بالا می‎توانید مشاهده کنید، در این صفحات حالا یک دکمه‎ی “Contact” اختصاصی به چشم می‎خورد که زمانی که فشار داده می‎شود به شما اجازه خواهد داد که اطلاعاتی در رابطه با شرکت آن‎ها داشته باشید یا یک ایمیل ارسال کنید.

این تصویر همچنین نشان می‎دهد که صفحات پروفایل تجاری را حالا می‎توان نیز دسته‎بندی کرد، درست نظیر تصویر بالا که در دسته‎ی “وب‎سایت‎های سلامت/پزشکی” قرار گرفته است. چنین خلاقیتی باعث می‎شود که شرکت‎های تجاری راحت‎تر بتوانند صفحات خود را از حساب‎های معمولی اینستاگرام‎شان مجزا کنند و در همین حین به کاربران اجازه می‎دهد با آن‎ها بهتر در تماس باشند.

البته باید صبر کرد و دید چنین چیزی واقعاً عملی می‎شود یا خیر. همه ما از این موضوع باخبر هستیم که اینستاگرام هر چند وقت یک‌بار طراحی‎های جدیدی را آزمایش می‎کند ولی عملی کردن آن‎ها داستان کاملاً متفاوتی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال