اینستاگرام تردز پنجمین اپلیکیشن محبوب چینی ها شد

روز گذشته متا از شبکه اجتماعی جدید خود به نام threads رونمایی کرد. این اپلیکیشن توانست به سرعت در چین محبوب شود. به طوری که اکنون پنجمین اپ محبوب در بین کاربران چینی محسوب میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از تک کرانچ، تردز به عنوان رقیب توییتر روز […]

روز گذشته متا از شبکه اجتماعی جدید خود به نام threads رونمایی کرد. این اپلیکیشن توانست به سرعت در چین محبوب شود. به طوری که اکنون پنجمین اپ محبوب در بین کاربران چینی محسوب میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از تک کرانچ، تردز به عنوان رقیب توییتر روز گذشته کار خود را آغاز کرد. این اپ اکنون رتبه پنجم را در بین شبکه علی اجتماعی در چین کسب کرده است. این در حالی است که برنامه هایی نظیر اینستاگرام و فیسبوک در چین فیلتر هستند. به نظر می رسد چین تردز را نیز مسدود کرده و کاربران باید برای استفاده از آن از ابزارهای دور زدن فیلتر استفاده کنند.

معمولا رتبه بندی برنامه ها در اپ استور بر اساس تعداد نصب مشخص میشود. اکنون اینستاگرام تردز پس از اپلیکیشن هایی نظیر وی چت یا ویبو در رتبه پنجم قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست چین از همان ابتدا این اپ را مسدود کرده است یا خیر. داده های وبسایت Greatfire که سانسورهای آنلاین را پیگیری می‌کند، نشان می دهد دامنه این برنامه از ۱۳ تیز مسدود شده بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال