اینستاگرام لینک‌های خروجی به پروفایل‌های تلگرام را از داخل اپلیکیشن خود مسدود کرد

اگر شما هم از کاربران فعال اینستاگرام باشید، بدون شک به دنبال راهی بسیار آسان‌تر و بهتر از محیط خود اینستاگرام و سیستم گفتگوی آن برای ارتباط با کاربران و دنبال‌کنندگان خود خواهید بود. اخیرا کاربران بسیار زیادی از برای انجام این کار، لینک مسقتیم ارتباط با خود از طریق تلگرام و یا نرم‌افزار SnapChat […]

اگر شما هم از کاربران فعال اینستاگرام باشید، بدون شک به دنبال راهی بسیار آسان‌تر و بهتر از محیط خود اینستاگرام و سیستم گفتگوی آن برای ارتباط با کاربران و دنبال‌کنندگان خود خواهید بود. اخیرا کاربران بسیار زیادی از برای انجام این کار، لینک مسقتیم ارتباط با خود از طریق تلگرام و یا نرم‌افزار SnapChat را در پروفایل خود قرار داده و با کاربران ارتباط برقرار می‌کردند. اما فیسبوک در اقدامی غیرمنتظره، لینک‌های هدایت‌کننده به این نرم‌افزارها را به صورت کامل مسدود کرد و کاربران دیگر قادر نخواهند بود ارتباط خود با کاربران را از طریق یک لینک مستقیم، داشته باشند.

تلگرام نیز از طریق حساب رسمی خود در توئیتر، پستی در این رابطه منتشر و هشتگ “hipocrisy” به معنای “دورویی” را برای این کار در نظر گرفت. سخنگوی اینستاگرام نیز در این مورد اعلام کرد که این کار باعث “در هم و بر هم شدن” اینستاگرم و سیاست‌های آن شده و قرار دادن این لینک‌ها برای افزایش فالوئرها در گروه‌ها و کانال‌های تلگرام، نوعی سوء استفاده از اینستاگرام محسوب می‌گردد.

همین موضوع باعث شده تا مدیران تلگرام بخواهند از هشتگ “دورویی” استفاده نمایند، چرا که این عمل مسدود شدن حساب کاربری تنها در صورتی انجام می‌گیرد که لینک مورد نظر بخواهد به یک حساب تویئتر و افزایش تعداد کاربران و فالوئرهای آن ختم گردد.

هنوز هم تلگرام یک پلتفرم پیام‌رسان جدید می‌باشد که کاربران بسیار زیادی نیز داشته و در کشور خودمان، ایران هم تعداد کاربران آن فوق‌العاده زیاد هستند. به نظر می‌رسد دیگر شرکت‌های بزرگ و فعال در زمینه‌ی اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، نمی‌خواهند تلگرام بیش از این بزرگ شود، اما آیا با انجام این کار می‌توانند جلوی رشد تلگرام را بگیرند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال