اینستاگرام با هدف افزایش امنیت، قابلیت ورود دو مرحله‌ای را به این اپلیکیشن اضافه کرد

بعد از اینکه برخی از کاربران برنامه‌ی اینستاگرام قابلیت ورود دو مرحله‌ای را در این برنامه مشاهده کردند این شرکت به طور رسمی اعلام کرد که این قابلیت به برنامه‌ی اینستاگرام اضافه شده است. همان‌طور که می‌دانید ورود دو مرحله‌ای حساب‌های کاربری باعث افزایش امنیت حساب می‌شود و در نتیجه احتمال هک شدن این‌گونه حساب‌ها […]

بعد از اینکه برخی از کاربران برنامه‌ی اینستاگرام قابلیت ورود دو مرحله‌ای را در این برنامه مشاهده کردند این شرکت به طور رسمی اعلام کرد که این قابلیت به برنامه‌ی اینستاگرام اضافه شده است. همان‌طور که می‌دانید ورود دو مرحله‌ای حساب‌های کاربری باعث افزایش امنیت حساب می‌شود و در نتیجه احتمال هک شدن این‌گونه حساب‌ها بسیار کمتر از حد معمول است.

اینستاگرام با هدف افزایش امنیت، قابلیت ورود دو مرحله‌ای را به این اپلیکیشن اضافه کرد

در ورود دو مرحله‌ای به حساب‌های کاربری، هنگام وارد شدن به حساب رمز عبور جداگانه‌ای برای شماره‌ی فرد فرستاده می‌شود تا علاوه بر وارد کردن رمز حساب کاربری، رمز فرستاده شده توسط اس‌ام‌اس نیز از کاربر پرسیده شود.

از دیگر تغییرات اصلی به وجود آمده در این شبکه‌ی اجتماعی می‌توان به شمارش تعداد بازدید کنندگان از ویدئوهای اکانت اشاره کرد. چند روز پیش نیز اینستاگرام امکان ایجاد چند حساب کاربری توسط یک نفر را نیز به وجود‌ آورده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال