اینستاگرام تصاویر زنده را به پلت‌فرم خویش می‌آورد

مدیراجرایی اینستاگرم، Kevin Systrom به صورت رسمی تایید کرد که این برنامه‌ به زودی پشتیبانی از تصاویر زنده را به دیگر ویژگی‌های خود اضافه خواهد کرد. اینستاگرام که حالا مدتی می‌شود توسط فیس‌بوک خریداری شده، در ابتدا به عنوان برنامه‌ی اشتراک‌گذاری تصاویر به کاربران معرفی شد و با گذشت زمان ویژگی‌های جدید از جمله بخش استوری […]

مدیراجرایی اینستاگرم، Kevin Systrom به صورت رسمی تایید کرد که این برنامه‌ به زودی پشتیبانی از تصاویر زنده را به دیگر ویژگی‌های خود اضافه خواهد کرد. اینستاگرام که حالا مدتی می‌شود توسط فیس‌بوک خریداری شده، در ابتدا به عنوان برنامه‌ی اشتراک‌گذاری تصاویر به کاربران معرفی شد و با گذشت زمان ویژگی‌های جدید از جمله بخش استوری و تصاویر زنده به آن اضافه شده است.

این ویژگی ابتدا برای برخی از کاربران روسی در بخش استوری دیده شد؛ به گفته‌ی این کاربران آیکونی تحت عنوان Live در بخش استوری دیده شده که می‌توانستند تصاویر زنده‌ی ویدئویی را برای یکدیگر پخش کنند.

براساس گفته‌های کاربران، تصاویر زنده‌ی اینستاگرام شباهت بسیار زیادی به تصاویر زنده‌ی فیس‌بوک خواهد داشت؛ کاربران با رفتن بر روی قسمت Live بخش استوری وارد بخش دیگری به نام ” ویدئوی‌های لایو پرطرفدار ” شده‌اند که طبیعتا با توجه به اینکه هنوز این قابلیت در اختیار کاربران قرار نگرفته، این بخش به طور کامل خالی بوده است. حالا باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا مشخص شود تصاویر زنده چه زمانی وارد اینستاگرام خواهند شد. مدیر اجرایی این برنامه که فعلا زمان دقیقی را مشخص نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال