قابلیت ارسال پیام مستقیم اینستاگرام به‎روزرسانی شد

امروز، اینستاگرام اعلام کرد که قابلیت جدیدی را معرفی می‎کند که ارسال پیام مستقیم به شکل “جدیدی” خواهد بود. از این قابلیت به منظور ارسال پیام برای افراد یا گروه‎های مختلف استفاده می‎شود. هم‎چنین به کاربران اجازه می‎دهد که پست‎های خود از فید اینستاگرامشان را به عنوان یک پیام ارسال کنند. به دنبال این به‎روزرسانی […]

امروز، اینستاگرام اعلام کرد که قابلیت جدیدی را معرفی می‎کند که ارسال پیام مستقیم به شکل “جدیدی” خواهد بود. از این قابلیت به منظور ارسال پیام برای افراد یا گروه‎های مختلف استفاده می‎شود. هم‎چنین به کاربران اجازه می‎دهد که پست‎های خود از فید اینستاگرامشان را به عنوان یک پیام ارسال کنند. به دنبال این به‎روزرسانی جدید، پیام‎های متنی دائمی با تصاویر و ویدئوهای محو‎شونده در یک جا قرار می‎گیرد. در گذشته، فایل‎های رسانه‎‎ای محوشونده زیر تب “Direct” جایگاه مخصوص به خود را داشتند.

در طول 5 ماه گذشته، تعداد کاربران اینستاگرام که از قابلیت ارسال پیام مستقیم این شبکه‎ی اجتماعی استفاده کرده بودند از 300 میلیون به 375 میلیون افزایش یافته است.

براساس جلسه‎ی مطبوعاتی این شرکت در روز جاری، اطلاعات مربوط به قابلیت به‎روزرسانی شده‎ی Instagram Direct به صورت زیر است:

  • به سادگی بر روی گزینه‎ی Direct به سمت چپ سوایپ و بر روی آیکون جدید آبی رنگ دوربین در انتها برای گرفتن یک تصویر یا ویدئویی که محو می‎شود، یا بر روی آیکون آبی رنگ دوربین در یک مکالمه‎ی فعلی آهسته ضربه بزنید. همانند با قبل، سوایپ به سمت راست فید اینستاگرام مستقیما شما را به اپلیکیشن دوربین هدایت می‎کند.
  • بر روی آیکون پیکان برای ارسال آن به یکی از دوستان یا گروهی از دوستان خود آهسته ضربه بزنید.
  • از طریق بخش نوتیفیکیشن‎های داخل پیام افرادی که پیام شما را مشاهده کرده‎اند را بررسی کنید.

پیام‎های محو شونده در صندوق پستی کاربر به رنگ آبی ظاهر خواهد شد. برای مشاهده بر روی آن‎ها بایستی یک بار ضربه بزنید. اگر قصد داشته باشید از پیام محوشونده عکس بگیرید، ارسال کننده‎ی پیام متوجه خواهد شد.

آپدیت اینستاگرام به نسخه‎ی 10.6 از امروز در اختیار کاربران اندرویدی و iOS آن قرار گرفته است، بنابراین برای دانلود به اپ‎استور یا پلی‎استور مراجعه کنید.