کاربران اندرویدی از این به بعد می‌توانند اینستاگرام را به‌صورت آفلاین نیز دریافت کنند

در کنفرانس سالیانه‎ی توسعه‎دهندگان فیس‎بوک در سن خوزه، اینستاگرام اعلام کرد که اپلیکیشن اندرویدی این شبکه‎ی اجتماعی قابلیت‎های تماشای آفلاین دریافت خواهد کرد تا به کاربران اجازه‎ی اسکرول کردن و گردش در اینستاگرام حتی اگر خارج از محدوده‎ی سرویس‎دهی اینترنت قرار داشته باشند، داده شود. هفته‎ی گذشته با انتشار آمار کاربران قابلیت Stories، توجه عموم […]

در کنفرانس سالیانه‎ی توسعه‎دهندگان فیس‎بوک در سن خوزه، اینستاگرام اعلام کرد که اپلیکیشن اندرویدی این شبکه‎ی اجتماعی قابلیت‎های تماشای آفلاین دریافت خواهد کرد تا به کاربران اجازه‎ی اسکرول کردن و گردش در اینستاگرام حتی اگر خارج از محدوده‎ی سرویس‎دهی اینترنت قرار داشته باشند، داده شود. هفته‎ی گذشته با انتشار آمار کاربران قابلیت Stories، توجه عموم بیشتر به سمت این پلت‎‎‏فرم جمع شد.

به دنبال افزایش تعداد کاربران فعال ماهیانه‎ی اینستاگرام، آن‎ها تصمیم گرفته‎اند مسیر اپ رسمی فیس‎‎بوک را در پی بگیرند و یک حالت آفلاین نیز در اختیار کاربران قرار دهند. براساس مهندس اینستاگرام، Hendri، کاربران در زمان استفاده‎ی آفلاین از اینستاگرام قادر به مشاهده‎ی محتویات از قبل بارگذاری شده در فید خود، ارسال نظر، لایک و ذخیره‎کردن پست‎ها، حتی آن‎فالو کردن سایر کاربران خواهند بود.

زمانی که اتصال اینترنت کاربر دوباره برقرار شود، هرکاری که کاربر لحاظ کرده است در پس‎زمینه صورت می‎گیرد. پروفایل‎هایی که کاربر قبلا بازدید کرده است هم‎چنین آفلاین بوده و تب Explorer و صفحه‎ی پروفایل یک نسخه‎ی قرارگرفته در حافظه‎ی موقت خواهند داشت.

اشاره‎ای به وجود قابلیت Stories اینستاگرام به صورت آفلاین نیست، ولی تصور می‎کنیم که همانند با اسنپ‎چت این شرکت نیز به زودی از این امکان پشتیبانی خواهد کرد.

قابلیت جدید اینستاگرام به کاربران کشورهای در حال توسعه که ارتباط اینترنتی پایدار ندارند کمک خواهد کرد که کاربر فعال‎تری باشند. شاید اینستاگرام بهتر است یک نسخه‎ی “Lite” از اپ خود منتشر کند، گرچه با توجه به این‎که اینستاگرام یک اپلیکیشن اجتماعی با مصرف بالایی از حجم داده‎ها است، این قضیه ممکن است رخ ندهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال