ایستاگرام برای کاربران iOS تغییرات منحصربه‌فردی به‌ارمغان می‌آورد

مایک کراینگر، یکی از بنیان‌گذاران اینستاگرام اعلام کرد که قابلیت‌های جدیدی برای این شبکه‌ی اجتماعی به زودی منتشر می‌شود. این تغییرات که در ابتدا قرار است بر روی پلت‌فرم iOS صورت بگیرد ویژگی‌هایج جذابی را به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه می‌کند. بر همین اساس، کاربران آیفون 7 و  7 پلاس می‌توانند تصاویر زنده‌ی خود را […]

مایک کراینگر، یکی از بنیان‌گذاران اینستاگرام اعلام کرد که قابلیت‌های جدیدی برای این شبکه‌ی اجتماعی به زودی منتشر می‌شود. این تغییرات که در ابتدا قرار است بر روی پلت‌فرم iOS صورت بگیرد ویژگی‌هایج جذابی را به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه می‌کند. بر همین اساس، کاربران آیفون 7 و  7 پلاس می‌توانند تصاویر زنده‌ی خود را برنامه‌ی Boomerang اضافه کنند. علاوه بر این، امکان اضافه کردن تصاویر متحرک GIF به بخش استوری اینستاگرام به زودی میسر می‌شود.

برخی از قابلیت‌های اینستاگرام تنها در اختیار کاربران iOS قرار گرفته است. برای مثال می‌توان به فیلتر رنگ و زوم یک انگشتی با آیفون 7 پلاس یا میان‌بر 3D Touch برای بخش دوربین استوری اشاره کرد.

پیش از این، کاربران برای اضافه کردن تصاویر متحرک  GIF به استوری خود باید حتما از برنامه‌ی Boomerang استفاده می‌کردند. حالا با قابلیت 3D Touch، کاربران می‌توانند تصاویر زنده‌ی خود را به راحتی به استوری خود اضافه کنند. متاسافانه فعلا مشخص نیست که آیا قابلیت‌های جدید اینستاگرام در آینده برای اندروید نیز منتشر می‌شود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال