اینستاگرام اکانت های مشکوک را مجبور به احراز هویت می‌کند

اینستاگرام با هدف شناسایی بات ها و اکانت های مشکوک اعلام کرده است از کلیه کاربران با رفتار مشکوک درخواست خواهد کرد که هویت خود را تایید نمایند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام سیاست جدیدی را در پیش گرفته که از طریق آن اکانت هایی که تلاش دارند تا این پلتفرم […]

اینستاگرام با هدف شناسایی بات ها و اکانت های مشکوک اعلام کرده است از کلیه کاربران با رفتار مشکوک درخواست خواهد کرد که هویت خود را تایید نمایند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام سیاست جدیدی را در پیش گرفته که از طریق آن اکانت هایی که تلاش دارند تا این پلتفرم را دستکاری کنند شناسایی کند. این سیاست مربوط به همه کاربران نخواهد بود و هدف از آن شناسایی اکانت هایی است که مشکوک هستند. در بیانیه اینستاگرام در مورد احراز هویت اجباری آمده است: این احراز هویت شامل اکانت‌های خواهند شد که رفتار های غیر معتبر از آن ها دیده شده است و اغلب دنبال کنندگان یک حساب کاربری در کشور دیگر هستند. همچنین رفتارهای خودکاری که نشان دهنده یک اکانت ساختگی است. قوانین جدید اینستاگرام این حساب‌های کاربری را مجبور می کند تا از طریق ارائه کارت شناسایی هویت خود را تایید کنند. در صورت عدم احراز هویت احتمالاً اکانت ها در جایگاه پایین‌تری نمایش داده می‌شوند یا کلاً مسدود خواهند شد.

 قانون جدید اینستاگرام مربوط به سیاست های اخیر فیسبوک و تلاش آنها برای مقابله با انتشار اطلاعات مخرب پیش از انتخابات آمریکا بوده است. پیش از این فیسبوک نیز با سیاستی مشابه از کلیه صفحات محبوب خواسته بود تا هویت خود را احراز کنند. بسیاری از مقامات آمریکایی عنوان کرده بودند اینستاگرام تلاشی برای جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط انجام نداده است. همچنین کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا در گزارشی اعلام کرده بود که اینستاگرام یک ابزار موثر روس‌ها برای انتشار اخبار غلط در انتخابات ۲۰۱۶ این کشور بوده است. به همین دلیل اینستاگرام پس از قرار گیری زیر ذره بین تلاش کرده است تا از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال