تعداد کاربران فعال اینستاگرام به بیش از 400 میلیون نفر رسید

حدود ده ماه پیش بود که شبکه اجتماعی اینستاگرام به طور رسمی اعلام کرد که تعداد کاربرانش به بیش از 300 میلیون نفر رسیده؛ حال بعد از گذشت این ده ماه، تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی 100 میلیون بیشتر شده و به 400 میلیون نفر رسیده است. درست است که اینستاگرام هنوز فاصله‌ی زیادی […]

حدود ده ماه پیش بود که شبکه اجتماعی اینستاگرام به طور رسمی اعلام کرد که تعداد کاربرانش به بیش از 300 میلیون نفر رسیده؛ حال بعد از گذشت این ده ماه، تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی 100 میلیون بیشتر شده و به 400 میلیون نفر رسیده است. درست است که اینستاگرام هنوز فاصله‌ی زیادی را تا فیسبوک دارد اما این آمار برای اینستاگرم با توجه به تازه تاسیس بودن آن بسیار قابل تحسین است. همانطور که می‌دانید توئیتر با توجه به این که چند سال زودتر از اینستاگرام فعالیت خود را شروع کرد 316 میلیون کاربر دارد.

نکته‌ی جالب در مورد کاربران اینستاگرام این است که حدود 75 درصد از کاربران این شبکه اجتماعی خارج از کشور آمریکا هستند. بر طبق آمار منتشر شده کشور‌های برزیل، ژاپن و اندونزی بیشترین کاربران را در ده ماه گذشته داشته‌اند.

وبلاگ خبری اینستاگرام در مورد این موفقیت خود نوشت:

” حدود پنج سال پیش هنگامی که ما اینستاگرام را بر روی صفحات اینترنت آوردیم، رسیدن به چنین آماری به راستی یک آرزو بود. حال ما قصد داریم تجربه‌ی به اشتراک گذاشتن عکس‌های شما را هر روز بهتر کنیم تا شما نیز از طریق‌ عکس‌های به اشتراک گذاشته بتوانید با دنیای اطراف خود ارتباط بهتری برقرار کنید.”

نکته‌ی دیگر در مورد آمار منتشر شده این است که حدودا همین زمان طول کشید تا تعداد کاربران این شبکه اجتماعی از 200 به 300 میلیون نفر برسد. شاید اینستاگرام در حال پیشرفت باشد، اما سرعت پیشرفت این شبکه اجتماعی آن طور که باید نیست و به نظر می‌رسد اینستاگرام باید تلاش بیشتری را برای جذب کاربران در زمان سریع‌تر داشته باشد.

همچنین اوایل ماه بود که اینستاگرام اعلام کرد که قصد دارد تبلیغات را نیز به این شبکه اجتماعی اضافه کند. از این پس ممکن است تبلیغات را در میان عکس‌های به اشتراک گذاشته شده ببینید. با توجه به تعداد کاربرانی که اینستاگرام هم‌اکنون در خود می‌بینید، تبلیغات بدون شک می‌توانند راه حل مناسبی برای به سود رسیدن این شبکه اجتماعی باشند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال