اینستاگرام میزبان کانال هایی مشابه تلگرام شد

اینستاگرام به طور رسمی از کانال های خود در این شبکه اجتماعی رونمایی کرد. این کانالها با عملکردی شبیه به تلگرام به کاربران اجازه می‌دهند تا پست های متنی و تصویری ارسال کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام با اضافه کردن کانال ها قصد دارد با تلگرام رقابت کند. مارک زاکربرگ […]

اینستاگرام به طور رسمی از کانال های خود در این شبکه اجتماعی رونمایی کرد. این کانالها با عملکردی شبیه به تلگرام به کاربران اجازه می‌دهند تا پست های متنی و تصویری ارسال کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام با اضافه کردن کانال ها قصد دارد با تلگرام رقابت کند. مارک زاکربرگ از طریق یکی از این کانال ها خبر اضافه شدن این قابلیت را اعلام کرد. البته مشاهده کانال ها فعلا تنها از طریق موبایل امکان پذیر است. کانال های اینستاگرام کاملاً مشابه تلگرام بوده و به صاحبان خود اجازه می دهند پست های متنی و تصویری را در آن منتشر کنند. افراد عضو در این کانال ها نیز تنها قادر به شرکت در نظرسنجی بوده و می توانند به پست ها از طریق ایموجی واکنش نشان دهند.

هم اکنون متا اولین کانال اینستاگرام را در اختیار دارد و با نام Meta Channel قصد دارد اخبار و به روز رسانی های تمامی محصولات و فناوری ها را در این کانال منتشر کند. زاکربرگ نیز گفته است از این پس خبرهای جدید ابتدا در این کانال قرار می‌گیرد. این اقدام با هدف جذب کاربران برای استفاده از کانال ها انجام می شود.

به گفته زاکربرگ این کانال ها با داشتن قابلیت پرسش و پاسخ به کاربران در حوزه های مختلف کمک خواهند کرد. این قابلیت در ابتدا توسط اینستاگرام و سپس در اختیار کاربران فیسبوک و فیسبوک مسنجر نیز قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال