اینستاگرام به تقلید از توییتر تیک آبی را پولی کرد

اینستاگرام از سرویس پولی جدید به نام Meta Verified رونمایی کرد که مخصوص کاربران اینستاگرام و فیسبوک است و کاربران در ازای پرداخت ماهانه ۱۲ دلار به تیک آبی دسترسی خواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا نیز مانند توییتر قابلیت احراز هویت را پولی می کند. طبق گزارش منتشر شده […]

اینستاگرام از سرویس پولی جدید به نام Meta Verified رونمایی کرد که مخصوص کاربران اینستاگرام و فیسبوک است و کاربران در ازای پرداخت ماهانه ۱۲ دلار به تیک آبی دسترسی خواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا نیز مانند توییتر قابلیت احراز هویت را پولی می کند. طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، اینستاگرام احراز هویت را در ازای پرداخت ماهانه ۱۱.۹۹ دلار انجام می دهد. در صورت اقدام با موبایل این مبلغ به ۱۴.۹۹ دلار می رسد.

مارک زاکربرگ در این مورد گفته است: حساب های کاربری Meta Verified قابلیت دریافت تیم آبی را خواهند داشت‌. همچنین با خرید این اشتراک با کمک الگوریتم نمایش کاربران بیشتر از قبل خواهد شد. علاوه بر آن کاربران اولویت بیشتری در زمان ارتباط با تیم پشتیبانی خواهند داشت. دو کشور استرالیا و نیوزیلند اولین دریافت کنندگان این سرویس هستند و به زودی در تمامی کشورها فعال خواهد شد.

متا در بیانیه خود اینگونه توضیح می دهد: این هفته سرویس Meta Verified ارائه خواهد شد. بدین ترتیب کاربران با استفاده از کارت ملی خود تایید شده و می توانند تیک آبی دریافت کنند. به گفته زاکربرگ این سرویس با هدف افزایش امنیت در پلتفرم های متا منتشر میشود.

برای خرید این سرویس به ویژگی هایی نیاز است که هنوز توسط متا اعلام نشده است. اما خریداران این سرویس باید بالاتر از ۱۸ سال داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال