اینستاگرام زمان استوری ها را به ۶۰ ثانیه افزایش داد

طی تایید اینستاگرام اکنون کاربران می توانند استوری های طولانی تری را منتشر کنند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت جدیدی را برای کاربران ارائه کرده است که طی آن کاربران می توانند استوری های با زمان طولانی تر و پیوسته منتشر کنند. بدین ترتیب استوری های با زمان […]

طی تایید اینستاگرام اکنون کاربران می توانند استوری های طولانی تری را منتشر کنند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت جدیدی را برای کاربران ارائه کرده است که طی آن کاربران می توانند استوری های با زمان طولانی تر و پیوسته منتشر کنند. بدین ترتیب استوری های با زمان کمتر از ۶۰ ثانیه بطور پیوسته و بدون تقسیم بندی منتشر می شوند. این تغییر از سال گذشته توسط برخی از کاربران منتخب بطور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفت و اکنون بصورت عمومی منتشر شد .

سخنگوی متا در ایمیلی که به وب سایت تک کرانچ ارسال کرد نوشت: تلاش داریم تا بهبودهای روی استوری ها برای افزایش تجربه کاربری انجام گیرد. اکنون کاربران می توانند استوری های ۶۰ ثانیه ای بدون  تقسیم بندی ۱۵ ثانیه ای ایجاد و منتشر کنند.

احتمالا تغییرات مربوط به زمان استوری ها با استقبال کاربران روبرو خواهد شد. بدین ترتیب استوری کاربران به چند کلیپ تقسیم نمی شود و مشاهده کنندگان نیز برای دیدن باقی ویدئو دیگر نیاز نیست یه صفحه ضربه بزنند. البته ممکن است این قابلیت برای کاربرانی که به ویژگی کوتاهی استوری ها علاقه دارند چندان خوشایند نباشد. با این ویژگی استوری ها شباهت بیشتری به ریلز خواهند داشت و کاربران می توانند ویدیوهای خود را به دو صورت ۶۰ ثانیه ای منتشر کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال