اینستاگرام قابلیت های جدیدی را برای ارتقای ایمنی کاربران و کنترل والدین معرفی کرد

اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در زمینه ایمنی کاربران نوجوان و همچنین چند ابزار برای کنترل والدین معرفی کرده است. این در حالی است که مدیرعامل این شرکت قرار است به زودی با حضور در سنا از اثرات این شبکه اجتماعی در مورد نوجوانان توضیح دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی […]

اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در زمینه ایمنی کاربران نوجوان و همچنین چند ابزار برای کنترل والدین معرفی کرده است. این در حالی است که مدیرعامل این شرکت قرار است به زودی با حضور در سنا از اثرات این شبکه اجتماعی در مورد نوجوانان توضیح دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از مهمترین اخبار وبلاگ فیسبوک مربوط به برنامه ریزی های کنترل جدید والدین و عرضه آن در ماه مارس بوده است. این قابلیت به والدین اجازه خواهد داد تا علاوه بر مدیریت مدت زمان حضور فرزندان در این شبکه اجتماعی بتوانند آن را محدود کنند. حتی در صورت گزارش یک کاربر توسط این نوجوانان به والدین آنها اطلاع رسانی خواهد شد. البته تمامی این امکانات به صورت اختیاری خواهد بود. ویژگی جدید دیگر که قبلاً معرفی شده بود به نام Take a Break به کاربران یادآوری می کند که هر ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ دقیقه از این برنامه فاصله بگیرند.

ویژگی مهم دیگر که برای مقابله با جستجوی محتوای خطرناک طراحی شده پیشنهاد موضوعات جدید به فرد است. به طوری که افرادی که در زمینه اختلال های غذایی، اضطراب و افسردگی جستجو می کنند در صورت مشاهده، پیشنهاد موضوعات دیگر به آنها داده می‌شود. قابلیت جدید دیگر که تا ماه ژانویه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت حذف دسته ای تصاویر و ویدئوها است. این گزینه نیز با هدف افزایش مدیریت فعالیت های کاربران در این پلتفرم عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال