قابلیت ارسال چند عکس در یک پست به اینستاگرام افزوده شد

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که علاقه به اشتراک گذاری چند عکس در یک پست در شبکه‌های اجتماعی دارید، اینستاگرام درحال فراهم کردن چنین امکانی برای کاربران خود است. این قابلیت جدید، هم‌اکنون برای بررسی‌های بیشتر در نسخه‌ی بتای اینستاگرام برای اندروید قرار داده شده است؛ هرچند که برخی کاربران این قابلیت […]

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که علاقه به اشتراک گذاری چند عکس در یک پست در شبکه‌های اجتماعی دارید، اینستاگرام درحال فراهم کردن چنین امکانی برای کاربران خود است. این قابلیت جدید، هم‌اکنون برای بررسی‌های بیشتر در نسخه‌ی بتای اینستاگرام برای اندروید قرار داده شده است؛ هرچند که برخی کاربران این قابلیت جدید را در نسخه‌ی معمولی اینستاگرام نیز مشاهده کرده‌اند.

هنوز مشخص نیست که چه قدر زمان لازم است تا این قابلیت برای تمام کاربران فعال شود. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود بروی یک عکس، عکس‌های دیگری را نیز انتخاب کنید. در نهایت می‌توانید تا 10 عکس را انتخاب کرده و همگی را در یک پست منتشر کنید. پس از اینکه عکس‌های موردنظر خود را انتخاب کردید می‌توانید بروی تک‌تک آن‌ها فیلترگذاری کنید. پس از اینکه شما پست را منتشر می‌کنید، فالوورهای شما پست شما را مشاهده خواهند کرد. به این شکل که عکس نخست انتخاب شده به‌وسیله ی شما در تایم‌لاین آن‌ها نمایش داده خواهد شد ولی با حرکت انگشت از راست به چپ می‌توانند سایر عکس‌های شما را نیز مشاهده کنند.

اگر از نسخه‌ی بتا استفاده نکنید و بخواهید چند عکس را در یک پست به اشتراک بگذارید، با اروری روبرو خواهید شد. به‌نظر می‌رسد تست‌های چندان زیادی برای این قابلیت جدید وجود ندارد و به زودی این قابلیت برای تمام کاربران قابل استفاده خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال