اینستاگرام به دنبال افزودن ناظر به ویدیوهای لایو و افزایش محبوبیت آن است

اینستاگرام قصد دارد ویژگی جدیدی را در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی قرار دارد که توسط آن چندین ناظر برای رویدادهای زنده مشخص شود. هدف از انجام این ویژگی افزایش محبوبیت ویدیوهای لایو خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دو ویژگی جدید Live Scheduling و Practice Mode به تازگی برای کاربران […]

اینستاگرام قصد دارد ویژگی جدیدی را در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی قرار دارد که توسط آن چندین ناظر برای رویدادهای زنده مشخص شود. هدف از انجام این ویژگی افزایش محبوبیت ویدیوهای لایو خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دو ویژگی جدید Live Scheduling و Practice Mode به تازگی برای کاربران اینستاگرام رونمایی شد. اکنون شرکت متا ( فیسبوک سابق) قصد دارد روی آزمایش ویژگی جدید خود کار کند. الساندرو پالوزی، مهندس معکوس اپلیکیشن در رابطه با این قابلیت گفته است: اینستاگرام قابلیت جدیدی را ارائه خواهد کرد که توسط آن کاربران میتوانند به پخش زنده خود چندین ناظر اضافه کنند.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا در گزینه تنظیمات پخش زنده فرد دیگر را برای مدیریت نظرات اضافه کنند. این فرد می تواند حتی از بین کاربران تماشاگر ویدیو لایو نیز باشد. البته تولید کنندگان محتوا با مخاطب زیاد می توانند به نحو احسن از این قابلیت استفاده کنند. زیرا امکان حذف سریع نظرات نامناسب در سریع ترین زمان ممکن در هنگام پخش لایو وجود خواهد داشت.

در هر صورت اضافه شدن یک قابلیت کمی زمانبر خواهد بود. اینستاگرام هنوز در حال توسعه این قابلیت است و با توجه به زمان فعال شدن این قبالیت هنوز در مورد بکارگیری آن نمی توان با اطمینان صحبت کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال