اینستاگرام نمایش ویدئوهای Live را مورد آزمایش قرار می‌دهد

یک موسسه انتشاراتی در روسیه متوجه یکی از امکانات اینستاگرم با محوریت پخش ویدئوهای زنده (live)، که هنوز تحت آزمایش بوده گردیده است. در واقع یکی از خوانندگان مجله T یک اسکرین شات از یک آیکون جالب در بالای صفحه اینستاگرم به این مجله ارسال کرد که با کلیک کردن روی این آیکون به صفحه “انتشار زنده عمومی” […]

یک موسسه انتشاراتی در روسیه متوجه یکی از امکانات اینستاگرم با محوریت پخش ویدئوهای زنده (live)، که هنوز تحت آزمایش بوده گردیده است. در واقع یکی از خوانندگان مجله T یک اسکرین شات از یک آیکون جالب در بالای صفحه اینستاگرم به این مجله ارسال کرد که با کلیک کردن روی این آیکون به صفحه “انتشار زنده عمومی” می رویم ولی اجازه آپ‌لود کردن فایل را در این صفحه نخواهیم داشت که البته عجیب هم نیست چرا که هنوز اینستاگرم به صورت رسمی خبری درباره این امکانات جدید اینستاگرم اعلام نکرده است.

فیس‌بوک از ژانویه گذشته امکان ویدئوی زنده را فراهم کرد که البته شبکه‌های اجتماعی پریسکوپ و میرکات نیز از فیس‌بوک در این امر عقب نماندند، ولی در حالی‌که میرکات تحت تاثیر رشد پریسکوپ، عقب نشینی کرد؛ فیس‌بوک همچنان به ارتقاء سطح امکانات مربوط به پخش ویدئوی زنده پرداخت. بنابراین عجیب نیست که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا به فکر استفاده از این قابلیت در اینستاگرم افتاده است البته هنوز مشخص نیست که چه زمانی به صورت رسمی و گسترده این امکانات در اینستاگرم قابل استفاده خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال