اینستاگرام قابلیت انتشار پست از طریق دسکتاپ را آزمایش می کند

اینستاگرام تلاش دارد تا قابلیتی توسعه دهد که از طریق آن کاربران بتوانند انتشار پست ها را از طریق دسکتاپ انجام دهند. این قابلیت که هم اکنون در مراحل آزمایش به سر می برد در آینده می تواند کار را برای بسیاری از تولیدکنندگان محتوا آسان تر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، یک […]

اینستاگرام تلاش دارد تا قابلیتی توسعه دهد که از طریق آن کاربران بتوانند انتشار پست ها را از طریق دسکتاپ انجام دهند. این قابلیت که هم اکنون در مراحل آزمایش به سر می برد در آینده می تواند کار را برای بسیاری از تولیدکنندگان محتوا آسان تر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، یک منبع توییتری اخباری را در مورد توسعه قابلیت انتشار پست از طریق دسکتاب اینستاگرام فاش کرده است. در این توییت تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران در آینده می‌توانند با استفاده از این قابلیت و تنها از طریق درگ کردن عکس ها، آنها را در صفحه خود منتشر کنند. علاوه بر آن در نسخه دسکتاپ امکان ویرایش عکس وجود دارد چیزی که در نسخه موبایلی آن قابل استفاده نیست.

 البته نسخه دسکتاپ با محدودیت‌هایی نیز همراه است. به عنوان مثال در نسخه تحت وب موبایل قابلیت تصویربرداری با دوربین دستگاه وجود دارد که در نسخه کامپیوتر دیده نمی شود. علاوه بر آن نسخه دسکتاپ از قابلیت ویدیوهای IGTV نیز پشتیبانی نخواهد کرد.

هنوز مشخص نیست اینستاگرام این پلتفرم را به صورت عمومی منتشر کند یا خیر. اما این شبکه اجتماعی تاکنون تمامی تمرکز خود را تنها بر روی نسخه های موبایل صرف کرده بود. هنوز مشخص نیست نسخه دسکتاپ از دیگر قابلیت‌های اینستاگرام مانند استوری یا Reels نیز پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. طبق تصاویر منتشر شده این قابلیت هم اکنون کامل است اما زمان انتشار عمومی آن مشخص نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال