اینستاگرام سرویس گزارش جزئیات پست‌ها و آمار دنبال‌کنندگان را آزمایش می‌کند

تقریبا دو هفته پیش بود که خبرها و تصاویری در مورد نسخه‌ای از برنامه اینستاگرام که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به اپلیکیشن فیس‌بوک داشت در خبرگزاری‌ها منتشر شد. اما هم‌اکنون اطلاعات جدید و بسیار خوبی در مورد نمایش اطلاعات دقیق پست‌ها و همچنین آمار دنبال‌ کنندگان در شبکه اینستاگرام که قرار است بر روی […]

تقریبا دو هفته پیش بود که خبرها و تصاویری در مورد نسخه‌ای از برنامه اینستاگرام که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به اپلیکیشن فیس‌بوک داشت در خبرگزاری‌ها منتشر شد. اما هم‌اکنون اطلاعات جدید و بسیار خوبی در مورد نمایش اطلاعات دقیق پست‌ها و همچنین آمار دنبال‌ کنندگان در شبکه اینستاگرام که قرار است بر روی پروفایل هر کاربر نشان داده شود، در دسترس است.

این اسکرین‌شات‌های جدید که همانند سری‌های قبل توسط وب‌سایت Later.com منتشر شده است، نشان می‌دهند که کاربرانی که از نظر اعلانات دریافت شده، بسیار درگیر هستند، هم اینک آمار بسیار دقیقی از حساب کاربری خود و اطلاعات مربوط به آن را در اختیار خواهند داشت. این اطلاعات آماری از طریق لمس کلید قرار گرفته در بخش بالا و سمت راست صفحه نمایش قابل مشاهده و بررسی هستند.

analyticsbutton

از طریق کاربران می‌توانند به اطلاعات بسیار مفیدی در مورد پست‌های انتشار بافته خود و همچنین آمار بازدید‌ کنندگان دسترسی مناسبی داشته باشند. برای مثال بازدید‌ کنندگان حساب کاربری شما در چه زمان‌هایی از طول روز از پروفایل شما بازدید می‌کنند؟ بازدید‌ کنندگان شما اکثرا از کدام کشورها هستند؟ یا از کدام شهر؟ در طی هفته‌ای که گذشت، کدام پست شما بیشترین بازدید را داشته و محبوب‌تر از دیگر گزینه‌ها بوده است؟

تمامی این پرسش‌‌ها و همچنین موارد بیشتر از آنها در قابلیت جدیدی که برنامه اینستاگرام ارائه خواهد کرد، قابلیت جواب دادن خواهند داشت. علاوه بر آن جالب است بدانید که می‌توانید با استفاده از این ویژگی جدید به آمار دقیقی از بازدید‌ کنندگان خود از قبیل مواردی همچون سن و جنسیت آنها نیز دسترسی داشته باشید.

analytics_3 analytics_4-394x700

analytics_6

قابلیت تجزیه و تحلیل آماری برنامه اینستاگرام اطلاعات بسیار جالب دیگری نیز پیش روی شما خواهد گذاشت که شاید از مواردی همچون Like برایتان بیشتر اهمیت داشته باشد. برای مثال در بخشی مجزا، تصاویری که بیشتر تعداد بازدید و مشاهده را توسط بازدید‌ کنندگان داشته‌اند (در طی بازه‌های زمانی یک هفته و یک ماه) به نمایش در خواهند آمد.

در کنار بخش‌هایی همچون Followers و همچنین Top Posts، وب‌سایت منبع این خبر اعلام کرد که قسمتی با نام Insights نیز وجود خواهد داشت. در این بخش می‌توانید به اطلاعات و آمار جالبی در مورد نمایش میزان دسترسی‌ها و کلیک‌های وب‌سایتی و همچنین فعالیت بازدید‌ کنندگان در افزایش بازدید پست شما، دسترسی داشته باشید. تمامی این قابلیت‌های جدید می‌تواند مخصوصا برای یک عکاس حرفه‌ای به منظور توسعه کار خود و نحوه انجام این رویه و از طرفی افزایش درآمد خود بسیار مفید باشد.

همان طور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم، این قابلیت جدید که قرار است بر روی بخش حساب کاربری برنامه اینستاگرام اعمال شود، از طرف این شرکت به طور کامل تایید گشته است. البته با این تفاوت که هم اکنون این شرکت در حال تست و بررسی بیشتر آن است. هنوز اطلاعات دقیق در مورد زمان به کارگیری این ویژگی جدید توسط شرکت اینستاگرام وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال