اینستاگرام پیام‌رسان Threads را برای دوستان نزدیک راه اندازی کرد

اینستاگرام این اپلیکیشن را برای ارتباط دوستان نزدیک طراحی کرده است. در این نرم افزار کاربران میتوانند فیلم ها و عکس های خود را به راحتی برای هم ارسال کنند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، اپلیکیشن Threads دارای دو ویژگی جدید بوده که یکی Status و دیگری Auto Status است. این نرم […]

اینستاگرام این اپلیکیشن را برای ارتباط دوستان نزدیک طراحی کرده است. در این نرم افزار کاربران میتوانند فیلم ها و عکس های خود را به راحتی برای هم ارسال کنند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، اپلیکیشن Threads دارای دو ویژگی جدید بوده که یکی Status و دیگری Auto Status است. این نرم افزار با استفاده از موقعیت سنجی به دوستانتان اجازه میدهد تا موقعیت مکانی شما را بطور حودکار دریافت کنند. همچنین بخش Close friends در این اپلیکیشن در دسترس است و کاربر در سریعترین زمان ممکن میتواند جزئیات را با انها به اشتراک بگذارد.

در بخش وضعیت (Status) میتوانید ایموجی هایی را برای دوستانتان ارسال کنید. همچنین در این بخش از ایموجی‌های Your Emoji فیسبوک استفاده شده است. در بخش Auto Status نیز وضعیت شما بطور خودکار برای دوستانتان ارسال میشود. در این بخش برای تشخیص وضعیت شما از داه های شما استفاده خواهد شد.

بیشترین کاربرد این بخش در ارسال وضعیت کاربر برای دوستانش خواهد بود. بدین ترتیب در هر لحظه میتوانید موقعیت مکانی و اینکه در حال چه کاری هستید را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. بدین ترتیب زمانی که فرصت کافی برای تماس تلفنی را ندارید میتوانید از وضعیت دوستان نزدیکتان مطلع شوید و یا آنکه انها را زیر نظر داشته باشید.

از انجایی که در اینستاگرام با افرادی مواجه هستیم که فعالیت روزانه آنها اهمیتی برایمان ندارد ، بخش کلوز فرندز میتواند کمک کند تا تنها ارتباط بین دوستان صمیمی و نزدیک در طول روز افزایش یابد. در واقع بخش کلوز فرندز به شما کمک میکند تا لیستی از دوستان صمیمی خود تهیه کنید و فعالیت های جزئی خود را با انها به اشتراک بگذارید . افراد دیگر نیز متوجه فهرست Close friends شما نمیشوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال