اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز 10 عرضه شد

امروز فیس‌بوک اپلیکیشن اینستاگرم برای استفاده روی کامپیوترها و تبلت‌های مبتنی بر ویندوز 10 را ارائه داد که می توان این نسخه جدید را از Windows Store دانلود کرد. در آوریل این شرکت اینستاگرم را همراه با فیس‌بوک و فیس‌بوک‌مسنجر برای پلتفرم یونیورسال ویندوز (UWP) ارائه داد. این پلت‌فرم امکان ساختن یک اپلیکیشن منفرد قابل تغییر بر اساس نوع […]

امروز فیس‌بوک اپلیکیشن اینستاگرم برای استفاده روی کامپیوترها و تبلت‌های مبتنی بر ویندوز 10 را ارائه داد که می توان این نسخه جدید را از Windows Store دانلود کرد.

در آوریل این شرکت اینستاگرم را همراه با فیس‌بوک و فیس‌بوک‌مسنجر برای پلتفرم یونیورسال ویندوز (UWP) ارائه داد. این پلت‌فرم امکان ساختن یک اپلیکیشن منفرد قابل تغییر بر اساس نوع وسیله و اندازه نمایشگر مورد استفاده توسط کاربر را فراهم کرد. این اپلیکیشن می تواند روی همگی کامپیوترهای و تبلتهای دارای ویندوز 10، ویندوز 10 اسمارت فون، کنسول ایکس‌باکس وان و در نهایت هولولنزهای هدست مورد استفاده قرار بگیرد.

 

اینستاگرم 2

 

در گذشته اینستاگرم تنها به ویندوز 10 تلفن همراه محدود بود.هم‌اکنون این اپلیکیشن روی ویندوزهای 10 کامپیوترها و تبلت‌ها نیز قابل استفاده است. امکاناتی که از این اپلیکیشن جدید می توانید انتظار داشته باشید، عبارت‌اند از پست و ویرایش عکس‌ها، دریافت خبرها و اطلاعیه‌ها، چت مستقیم از طریق اینستاگرم و البته استفاده از تمام امکانات اینستاگرم همانند جستجو پروفایل و وارد کردن مطالب.

اینستاگرم به عنوان اولین اپلیکیشن موبایل؛ برای گرفتن، آپلود و انتشار عکس‌ها ارائه و از این نظر عالی عمل کرد. ولی اکنون استفاده از آن فراتر از تلفنهای همراه و قابل استفاده روی وسایل بیشتری است. البته در بخش پشتیبانی اینستاگرم در این‌باره تذکر داده شده است که سایر وسایل دارای ویندوز 10، ممکن است برخی ویژگی‌ها همانند دانلود و آپلود کردن عکس‌ها و ویدئوها را پشتیبانی نکنند. به‌ویژه این اپلیکیشن نیاز به صفحه لمسی و دوربین در پشت دستگاه دارد که ممکن است کامپیوتر های دارای مونیتورها و وب کم های قدیمی قابلیت استفاده از این ویژگی‌های این اپلیکیشن را نداشته باشند. ولی اگر شما تنها قصد جستجو در اینستاگرم روی ویندوز 10 در این نوع کامپیوترها و تبلت‌ها دارید، مشکلی نخواهید داشت.

قدم بعدی استفاده از اینستاگرم روی ایکس باکس وان است، البته بسیاری از کاربران علاقمند‌اند از آن روی هولولنز مایکروسافت استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال