امکان ارسال تصاویر از وب سایت نسخه موبایل اینستاگرام امکا‎ن‎پذیر شد

شاید یکی از مشکلات اساسی اینستاگرام، عدم امکان ارسال تصاویر از وب‌سایت این شبکه‌ی اجتماعی محبوب باشد که حالا به نظر می‌رسد این مشکل نیز به طور کامل برطرف شده است. براساس گزارش‌های مطرح شده، اینستاگرام قابلیتی را بر روی شبکه‌ی اجتماعی خود قرار داده تا کاربران بتوانند از طریق گوشی‌های‌هوشمند خود و از طریق […]

شاید یکی از مشکلات اساسی اینستاگرام، عدم امکان ارسال تصاویر از وب‌سایت این شبکه‌ی اجتماعی محبوب باشد که حالا به نظر می‌رسد این مشکل نیز به طور کامل برطرف شده است. براساس گزارش‌های مطرح شده، اینستاگرام قابلیتی را بر روی شبکه‌ی اجتماعی خود قرار داده تا کاربران بتوانند از طریق گوشی‌های‌هوشمند خود و از طریق مرورگر اینترنتی به آپلود تصاویر بپردازند. با این حال، هنوز هم امکان ارسال تصاویر از طریق رایانه‌های شخصی میسر نشده هرچند برای این کار نیز راه و روش‌های بسیاری وجود دارد.

با وجود این که این قابلیت در اینستاگرام میسر شده، هنوز هم برای آپلود تصاویر به گوشی‌هوشمند نیاز خواهید داشت اما اگر به هر دلیلی تمایلی به نصب برنامه‌ی اینستاگرام بر روی گوشی خود تاکنون نداشته‌اید، از این پس می‌توانید از طریق وب‌سایت نیز به آپلود تصاویر بپردازید.

از آن‌جایی که اینستاگرام توسط شرکت فیس‌بوک خریداری شده و فیس‌بوک نیز برنامه‌ی Lite را برای کسانی که از سرعت اینترنت بالایی برخوردار نیستند یا گوشی ضعیفی دارند منتشر کرده، به نظر می‌آید که نسخه‌ی وب‌سایت اینستاگرام نیز قابلیتی مشابه با برنامه‌‌ی مورد اشاره داشته باشد. شاید بسیاری از کاربران همچنان امیداوار باشند که اینستاگرام به معرفی برنامه‌ای برای استفاده در رایانه‌های شخصی بپردازد و با توجه به نیاز اکثر کاربران، این قابلیت نیز دور از ذهن نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال