اینستاگرام رسما ابزارهای مخصوص آگهی های تبلیغاتی خود را ارائه کرد

این‌روزها کسب و کارهای زیادی هستند که روی اینستاگرام حساب باز کرده‎اند، که در واقع منطقی هم به نظر می‎آید؛ چون اینستاگرام تنها به منظور به اشتراک‎گذاری تصاویر است، یعنی این چنین قابلیتی راهی خوب برای نشان دادن محصولات آن‎ها نظیر لباس، جواهرات یا غذا، بدون وجود متن اضافی و سایر چیزهایی است که در […]

این‌روزها کسب و کارهای زیادی هستند که روی اینستاگرام حساب باز کرده‎اند، که در واقع منطقی هم به نظر می‎آید؛ چون اینستاگرام تنها به منظور به اشتراک‎گذاری تصاویر است، یعنی این چنین قابلیتی راهی خوب برای نشان دادن محصولات آن‎ها نظیر لباس، جواهرات یا غذا، بدون وجود متن اضافی و سایر چیزهایی است که در فیدهای فیس‎بوک دیده می‎شوند و وجود آن‎ها می‎تواند گمراه‎کننده باشد.

گرچه برخلاف فیس‎بوک، اینستاگرام هرگز ابزار تبلیغاتی را در اختیار افرادی که به فعالیت تجاری مشغول هستند، نگذاشته است، حداقل تا همین اواخر که گزارش داده بودیم که اینستاگرام در حال محک زدن صفحات پروفایلی مخصوص شرکت‎ها است. طبق اخبار جدید مشخص شده که این شرکت‎ها نیاز به زیاد صبر کردن ندارند چون اینستاگرام به صورت رسمی ابزار مخصوص آگهی‎های تبلیغاتی خود را برای افرادی که صفحات پروفایل‎های تجاری را در اینستاگرام اداره می‎کنند، معرفی کرده است.

این ابزار جدید به شکل پروفایل‎های تجاری ارائه می‎شود که در این صفحات دکمه‎های مخصوصی قرار داده می‎شود که به مشتریان اجازه می‎دهد با آن‎‎ها به صورت مستقیم از طریق ارسال پیام، ایمیل یا تماس تلفنی (در حال حاضر تنها راه موجود ارسال پیام مستقیم درون خود اینستاگرام یا بازکردن یک اپلیکیشن مجزا برای ایمیل است) ارتباط برقرار کنند. هم‎چنین اطلاعاتی در اختیار این افراد قرار می‎گیرد تا به واسطه‎ی آن متوجه شوند کدام پست‎ها به نسبت سایرین عملکرد بهتری دارند و هم‎چنین مخاطبین خود از نظر مناطق مختلف جغرافیایی را بهتر بشناسند.

هم‎چنین گزینه‎ای برای تبلیغ و ارتقاء پست‎های خاصی به چشم می‎خورد که از کاربران می‎خواهد عمل خاصی انجام دهند، به عنوان مثال شاید رزرو یا پیش‎خرید کردن یک کالا، یا رای دادن در رابطه با یک طراحی خاص و ‎موارد متعدد دیگر. این ابزار انتظار می‎رود که در چند ماه آتی در اختیار تعدادی از کاربران قرار بگیرد و تا اواخر سال تمامی کاربران جهانی این شبکه‎ی اجتماعی قادر به استفاده از آن باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال