قابلیت کنترل والدین اینستاگرام در دسترس کاربران آمریکایی قرار گرفت

چندی پیش اینستاگرام از ابزار جدیدی برای کنترل والدین در این شبکه اجتماعی رونمایی کرده بود. اکنون به نظر می‌رسد کاربران آمریکایی می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. ابزار جدید اینستاگرام امکان نظارت والدین بر نحوه حضور فرزندان در این شبکه اجتماعی را فراهم می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آدام […]

چندی پیش اینستاگرام از ابزار جدیدی برای کنترل والدین در این شبکه اجتماعی رونمایی کرده بود. اکنون به نظر می‌رسد کاربران آمریکایی می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. ابزار جدید اینستاگرام امکان نظارت والدین بر نحوه حضور فرزندان در این شبکه اجتماعی را فراهم می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آدام موسری مدیر اینستاگرام چندی پیش از اولین مجموعه ابزار های نظارت والدین در این پلتفرم رونمایی کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد علاوه بر مشاهده زمان حضور نوجوانان در اینستاگرام محدودیت هایی را برای آنها ایجاد کنند. به طوری که والدین می‌توانند حتی از تغییرات فالوورها و یا افرادی که این نوجوان ها را دنبال می کنند مطلع شوند.

ابزار جدید اینستاگرام پس از انتقاد از این شبکه اجتماعی و تاثیر آن بر کاربران معرفی شد. همچنین اینستاگرام پس از انتشار تحقیقات داخلی و تاثیرات مضر استفاده از آن بر سلامت روان کاربران جوان تلاش کرد تا قابلیت هایی نظیر تشویق کاربران به فاصله گیری از این شبکه اجتماعی را ارائه کند.

در حال حاضر به گفته اینستاگرام ابزار نظارتی باید توسط خود نوجوانان در اپلیکیشن موبایل فعال شود اما از ماه ژوئیه به بعد والدین نیز این امکان را خواه.د داشت. از ویژگی های دیگر در این اپلیکیشن مانند زمان خاص استفاده در طول روز نیز در آینده به نسخه جدید اضافه می شود. البته این شرکت قصد دارد کلیه محصولات متا و همچنین ابزارهای نظارتی خود را در نهایت در فروشگاهی در دسترس کاربران قرار دارد. احتمالاً در این فروشگاه علاوه بر ابزارهای مورد نظر مقاله های مختلف آموزشی، فیلم ها و نکات مورد نیاز در نحوه صحبت کردن با نوجوانان ارائه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال