امکان ارسال تا 10 تصویر و ویدئو در یک پست برای اینستاگرام فراهم شد

چند مدت پیش، کاربران نسخه‌ی آزمایشی اینستاگرام برای پلتفرم اندروید از قابلیتی جدید خبر دادند که به موجب آن، کاربران می‌توانستند تا 10 تصویر و ویدئو را در یک پست ارسال کنند. حالا به نظر می‌رسد به‌روز رسانی جدید اینستاگرام این قابلیت را برای تمامی کاربران خود فعال کرده باشد. از این به بعد، کاربران […]

چند مدت پیش، کاربران نسخه‌ی آزمایشی اینستاگرام برای پلتفرم اندروید از قابلیتی جدید خبر دادند که به موجب آن، کاربران می‌توانستند تا 10 تصویر و ویدئو را در یک پست ارسال کنند. حالا به نظر می‌رسد به‌روز رسانی جدید اینستاگرام این قابلیت را برای تمامی کاربران خود فعال کرده باشد.

از این به بعد، کاربران شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام می‌توانند تا 10 تصویر یا ویدئو را در پست خود جای دهند. به هنگام آپلود تصاویر، آیکون جدیدی را مشاهده خواهید کرد که با رفتن به سمت این آیکون می‌تواند از قابلیت جدید برنامه‌ی اینستاگرام استفاده کنید.

کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند به تمامی عکس‌های خود یک فیلتر وارد کنند یا در صورت نیاز، می‌توانند به عکس‌های خود به صورت جداگانه، فیلتری جدید را انتخاب کنند. عکس‌های منتشر شده همگی می‌توانند یک کپشن را داشته باشند و امکان ترتیب دهی به آن‌ها نیز میسر شده است. علاوه بر این، پست‌هایی که بیش از یک عکس را درون خود جای می‌دهند با علامت خاصی در پروفایل شخصی کاربران دیده خواهند شد. در صفحه‌ی اصلی برنامه نیز، کاربران با مشاهده‌ی دکمه‌ی آبی رنگ می‌توانند میان عکس‌های شخص مورد نظر جابه‌جا شوند.

قابلیت جدید اینستاگرام در نسخه‌ی 10.9 قرار گرفته است. این نسخه هم‌اکنون در گوگل‌پلی و اپ‌استور اپل قابل دانلود است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال