تعداد کاربران اینستاگرام از مرز 600 میلیون نفر گذشت

شاید ویژگی‌های جدیدی که اینستاگرام به برنامه‌ی خود اضافه کرده شباهت بسیار زیادی به برنامه‌ی اسنپ‌چت داشته اما به نظر می‌رسد همین ویژگی‌ها باعث افزایش تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی شده‌اند. اینستاگرام امروز رسما اعلام کرد که تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی که توسط فیس‌بوک اداره می‌شود به بیش از 600 میلیون نفر رسیده است. […]

شاید ویژگی‌های جدیدی که اینستاگرام به برنامه‌ی خود اضافه کرده شباهت بسیار زیادی به برنامه‌ی اسنپ‌چت داشته اما به نظر می‌رسد همین ویژگی‌ها باعث افزایش تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی شده‌اند. اینستاگرام امروز رسما اعلام کرد که تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی که توسط فیس‌بوک اداره می‌شود به بیش از 600 میلیون نفر رسیده است.

آماری که امروز منتشر شده نشان می‌دهد اینستاگرام زودتر از آن‌چه که فکرش را می‌کردیم در حال گسترش است. این شبکه‌ی اجتماعی تنها در عرض 6 ماه توانسته بیش از 100 میلیون کاربر جدید را به خود جذب کند در حالی که 9 ماه زمان برد تا تعداد کاربران اینستاگرام از 400 به 500 میلیون نفر برسند. بنابراین می‌توان گفت که اینستاگرام مسیر درستی را انتخاب کرده و در حال افزایش کاربران خود آن‌هم در مدت زمانی کمتر نسبت به مدت مشابه است.

طی چند ماه گذشته، اینستاگرام ویژگی‌های زیادی را به خود اضافه کرده است. برخی از قابلیت‌های اینستاگرام نظیر بخش Stories از برنامه‌ی اسنپ‌چت الگو گرفته شده در حالی که برخی دیگر نظیر ذخیره کردن پست‌ها برای مشاهده‌ی شخصی و تصاویر و ویدیوهای از بین رونده مختص این شبکه‌ی اجتماعی است. از دیگر قابلیت‌های جدید اضافه شده به این برنامه می‌توان به پخش زنده‌ی تصاویر ویدئویی اشاره کرد که به تازگی به برنامه اضافه شده است. حال باید کمی منتظر ماند و دید تعداد کاربران اینستاگرام چه زمانی به 700 میلیون و احتمالا به یک میلیارد نفر خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال