اینستاگرام تبلیغ لوازم آرایشی و رژیم های لاغری کاربران زیر 18 سال را مسدود میکند

اینستاگرام قصد دارد محتواهای مربوط به رژیم لاغری و فروش لوازم آرایشی را برای تمامی افراد زیر 18 سال مسدود کند. بدین ترتیب کاربران این رده سنی تبلیغات مربوط به این دو گروه را دریافت نخواهند کرد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، اینستاگرام قرار است محتوای ترویج دهنده رژیم و استفاده از […]

اینستاگرام قصد دارد محتواهای مربوط به رژیم لاغری و فروش لوازم آرایشی را برای تمامی افراد زیر 18 سال مسدود کند. بدین ترتیب کاربران این رده سنی تبلیغات مربوط به این دو گروه را دریافت نخواهند کرد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، اینستاگرام قرار است محتوای ترویج دهنده رژیم و استفاده از لوازم آرایشی را محدود کند. این اقدام در جهت محدود سازی کاربران زیر 18 سال انجام خواهد شد. اینستاگرام معتقد است محتوای مربوط به این دو گروه تاثیر مخربی بر گروه سنی زیر 18 سال خواهد داشت. علاوه بر اینستاگرام ، فیسبوک نیز این سیاست را اجرایی خواهد کرد.

این شبکه اجتماعی با استفاده از ابزارهایی به دیگر کاربران اجازه خواهد داد تا پست های ناقض این قوانین را گزارش دهند. این ابزار در هفته های آتی به پلتفرم اینستاگرام اضافه خواهد شد. مدیران اینستاگرام معتقدند با این روش محیط این شبکه اجتماعی را به مکانی بهتر تبدیل خواهند کرد. و روش های تجاری نامناسب محدود خواهند شد.

با این اقدام اینستاگرام ،صفحات مربوط به سلبریتی هایی که به تبلیغ برندهای آرایشی مشغول هستند، به شدت محدود خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال