مشکل نرم افزاری اینستاگرام حساب کاربران را بدون دلیل مسدود می کند

پس از اینکه بسیاری از کاربران از نبود شدن حساب کاربری خود در اینستاگرام خبر دادند، این شرکت اعلام کرد این اتفاقات بدلیل مشکلات نرم افزاری ایجاد شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش های منتشر شده کاربران در دیگر شبکه های اجتماعی، اینستاگرام در حال مسدود سازی میلیون ها […]

پس از اینکه بسیاری از کاربران از نبود شدن حساب کاربری خود در اینستاگرام خبر دادند، این شرکت اعلام کرد این اتفاقات بدلیل مشکلات نرم افزاری ایجاد شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش های منتشر شده کاربران در دیگر شبکه های اجتماعی، اینستاگرام در حال مسدود سازی میلیون ها حساب کاربری است. این پلتفرم با این کاربران گفته است که حساب کاربری آنها را مسدود کرده است. این مشکل از چندین ساعت پیش آغاز شده است.

طبق پیامی که اینستاگرام برای این کاربران ارسال کرده است، آنها سی روز فرصت دارند تا روی گزینه آبی رنگ کلیک کرده و اعلام کنند نسبت به مسدود سازی حساب کاربری مخالفند. پس از این موضوع اینستاگرام در حساب توییتر خود اعلام کرد این پیام ها به دلیل مشکل نرم افزاری ایجاد شده است و مهندسان این شرکت در حال بررسی و رفع مشکل هستند. در این توییت آمده است: از اینکه برخی از شما کاربران نمیتوانید به حساب خود دسترسی داشته باشید آگاهیم، به همین دلیل در حال بررسی مشکل هستیم و از بابت عذرخواهی میکنیم.

این مشکل بیشتر برای کاربران آیفون اتفاق افتاده است. همین مسدود سازی حساب های کاربری باعث کاهش فالوورهای آنها شده است. با توجه به این موضوع احتمالا تعداد افرادی که با این مشکل مواجه هستند به میلیون ها نفر در سراسر جهان می‌رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال