قابلیت‌های جدیدی به استوری‌های اینستاگرام افزوده شد

اینستاگرام که در ابتدا قابلیت استوری را از برنامه‌ی Snapchat گرفت و ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کرد حالا یک قابلیت دیگری را نیز به بخش استوری افزوده است. نسخه‌ی 9.7 این برنامه که برای ویندوز 10 موبایل، اندروید و iOS منتشر شده از ویدئوهای Boomerang پشتیبانی می‌کند. این برنامه که برنامه‌ی جدا از اینستاگرام محسوب […]

اینستاگرام که در ابتدا قابلیت استوری را از برنامه‌ی Snapchat گرفت و ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کرد حالا یک قابلیت دیگری را نیز به بخش استوری افزوده است. نسخه‌ی 9.7 این برنامه که برای ویندوز 10 موبایل، اندروید و iOS منتشر شده از ویدئوهای Boomerang پشتیبانی می‌کند. این برنامه که برنامه‌ی جدا از اینستاگرام محسوب می‌شود فایل‌های ویدئویی کوتاه را همانند فایل‌های  GIF به نمایش در می‌آورد و کاربران می‌توانند از آن در بخش استوری خود استفاده کنند.

در صورتی که به بخش دوربین استوری اینستاگرام در نسخه‌ی 9.7 مراجعه کنید می‌تواند این ویژگی جدید را مشاهده کنید. شما می‌توانید از میان ثبت تصویر عادی و یا استفاده از برنامه‌ی Boomerang یکی را انتخاب کنید و تصاویر خود را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

امکان اشاره کردن به افراد نیز به بخش استوری اضافه شده است. دقیقا همانند وقتی که در پست خود با علامت @ دیگران را مطلع می‌سازید در استوری نیز این امکان به وجود آمده است. بنابراین اسم افراد مورد اشاره در استوری به دیگران هم نشان داده می‌شود و آن‌ها هم با کلیک بر روی نام فرد اشاره شده، مستقیم به پروفایل او می‌روند. در صورتی که نام شما در استوری دوستان‌تان ذکر شده باشد هم از طریق نوتیفیکیشن مطلع خواهید شد.

برای اکانت‌های تایید شده از سوی اینستاگرام هم قابلیتی در بخش استوری اضافه شده که می‌توانند لینک وب‌سایت‌های مختلف را قرار دهند. این ویژگی فعلا در حال آزمایش است و احتمالا در آینده برای تمامی افراد منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال