قابلیت استفاده از استیکر به استوری‌های اینستاگرام افزوده شد

قابلیت استوری‎های اینستاگرام از زمان معرفی آن یعنی 6 ماه قبل با حجم عظیم استقبال کاربران این شبکه‎ی اجتماعی روبرو شده است. در حدود یک ماه قبل، گزارش شد که این سرویس از زمان آغاز به کار یعنی اواخر مردادماه بیش از 150 میلیون کاربر فعال دارد. واقعا این رقم بسیار چشم‎گیر بوده و پایگاه […]

قابلیت استوری‎های اینستاگرام از زمان معرفی آن یعنی 6 ماه قبل با حجم عظیم استقبال کاربران این شبکه‎ی اجتماعی روبرو شده است. در حدود یک ماه قبل، گزارش شد که این سرویس از زمان آغاز به کار یعنی اواخر مردادماه بیش از 150 میلیون کاربر فعال دارد. واقعا این رقم بسیار چشم‎گیر بوده و پایگاه کاربری آن رو به افزایش است و در همین خصوص اینستاگرام نیز قویا سعی دارد تا مطمئن شود سرویس استوری‎های این شرکت تا جای ممکن مملو از قابلیت‎های متنوع برای کاربران است.

امروز، اینستاگرام اعلام کرد که Geostickers به بخش استوری‎های این اپلیکیشن اضافه خواهند شد. همان‎طور که نام آن‎ها نشان می‎دهد، Geostickers استیکرهای خاصی هستند که کاربران می‎توانند به تصاویر و ویدئوهای خود در زمانی که در یک مکان خاص هستند اضافه کنند. علاقه‎مندان می‎توانند با آهسته ضربه زدن بر روی آیکون استیکر در قسمت سمت راست و بالای این اپلیکیشن به Geostickers دسترسی داشته باشند و اینستاگرام اعلام می‎کند که آن‎ها این استیکرهای جدید را به این دلیل ساخته‎اند که “با فضا و حس و حال مکانی که نشان می‎دهند مطابقت داشته باشند”.

مشابه با استیکرهای شخصی‎سازی شده براساس موقعیت کاربر که برای مدتی در بخش Stories اینستاگرام حضور داشتند، دوستان شما می‎توانند بر روی Geosticker‎هایی که شما در بخش Stories خود استفاده می‎کنید آهسته ضربه بزنند تا صفحه‎ی مکانی که تصویر یا ویدئوی شما در آن‎جا گرفته شده است را مشاهده کنند.

Geostickers در حال حاضر در نسخه‎ی 10.11 اینستاگرام برای پلت‎فرم‎های اندروید و iOS تنها برای شهرهای نیویورک‎سیتی و جاکارتا موجود است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال