اینستاگرام تردز به عنوان رقیب توییتر به زودی عرضه می‌شود

طبق اطلاعات منتشر شده در اپ استور اپل، اپلیکیشنی به نام اینستاگرام تردز به زودی منتشر خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا اپلیکیشن اینستاگرام تردز را معرفی کرده است که به عنوان رقیب توییتر شناخته خواهد شد. طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، نسخه آیفون اینستاگرام تردز در اپ استور […]

طبق اطلاعات منتشر شده در اپ استور اپل، اپلیکیشنی به نام اینستاگرام تردز به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا اپلیکیشن اینستاگرام تردز را معرفی کرده است که به عنوان رقیب توییتر شناخته خواهد شد. طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، نسخه آیفون اینستاگرام تردز در اپ استور عرضه شده است. این در حالیست که این اپلیکیشن شنبه گذشته در گوگل پلی نیز رویت شده بود. همان زمان اسکرین شات های مربوط به این برنامه نیز منتشر شده بود

اپ استور در مورد این برنامه در قسمت توضیحات خود نوشته است: با تردز، حرف های بیشتری می زنید. در این اپ جوامع با کرد هم آمدن در مورد چیزهای مختلف حرف می زنند. از موضوعات با اهمیت امروز تا موضوعات ترند فردا.

اینستاگرام در مورد این اپ و در ادامه توضیحات اپ استور گفته است: علاوه بر دنبال کردن علاقه مندی هایتان، می توانید با این اپ به تولید کنندگان و افراد مورد علاقه به طور مستقیم متصل شوید. همچنین با جمع آوری فالوور های وفادار عقاید خود را با دنیا مطرح کنید.

طبق اسکرین شات هایی که در مورد این برنامه منتشر شده کاربران می توانند با همان نام کاربری مورد استفاده در اینستاگرام در این برنامه نیز لاگین شوند. همچنین حساب های فالو کرده در اینستاگرام نیز در این اپ جدید قابل شناسایی و فالو کردن هستند. رابط کاربری این برنامه همانند توییتر و بلو اسکای است.

طبق اعلام متا این برنامه ۱۵ تیر ماه منتشر می‌شود. البته هنوز مشخص نیست پس از انتشار قابل استفاده خواهد بود یا خیر. احتمالا متا آن را به صورت تدریجی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال