قابلیت تایید دو مرحله‌ای اینستاگرام برای تمامی کاربران فعال شد

بیش از یک سال از زمانی که اینستاگرام قابلیت دو مرحله‌ای را برای کاربران خود فعال کرده می‌گذرد. این قابلیت طی یک سال گذشته در اختیار کاربران مناطق مختلف قرار گرفته و امروز مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرد که قابلیت تایید دو مرحله‌ای اینستاگرام برای تمامی کاربران فعال شده است. در سال گذشته، بسیاری […]

بیش از یک سال از زمانی که اینستاگرام قابلیت دو مرحله‌ای را برای کاربران خود فعال کرده می‌گذرد. این قابلیت طی یک سال گذشته در اختیار کاربران مناطق مختلف قرار گرفته و امروز مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرد که قابلیت تایید دو مرحله‌ای اینستاگرام برای تمامی کاربران فعال شده است.

در سال گذشته، بسیاری از منتقدان اینستاگرام را برای این که از این قابلیت کمی دیر رونمایی کرده مورد انتقاد قرار دادند و حالا پس از گذشت یک سال، این ویژگی در اختیار تمامی کاربران مناطق مختلف قرار گرفته است. طبیعتا همین منتقدان نباید از این که فعال شدن این قابلیت بیش از یک سال زمان برده راضی باشند. به‌هر‌حال، حالا که این قابلیت برای تمامی کاربران فعال شده بهتر است هر چه سریع‌تر آن را فعال کنید.

فعال کردن این قابلیت کار بسیار آسانی است. کافی است به بخش تنظیمات برنامه‌ی اینستاگرام رفته و در قسمت بالایی posts you’ve liked، می‌توانید این قابلیت را پیدا کنید. بعد از فعال شدن تایید دو مرحله‌ای اینستاگرام، از این پس کاربرانی که از یک گوشی دیگر وارد برنامه می‌شوند، پیامی را بر روی گوشی‌هوشمند خود حاوی کد امنیتی دریافت خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال