بروزرسانی اینستاگرام؛ تغییرات در استوری و نمایش آنها در یک صفحه

اینستاگرام اخیراً به‌روزرسانی جدیدی را به همراه یک ویژگی در استوری عرضه کرده است. در این به‌روزرسانی تمام استوری ها در یک صفحه برای کاربران نمایش داده می شود و همچنین حساب‌ها یی برای بلاک کردن نیز به کاربر پیشنهاد داده می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Tech Crunch، اینستاگرام […]

اینستاگرام اخیراً به‌روزرسانی جدیدی را به همراه یک ویژگی در استوری عرضه کرده است. در این به‌روزرسانی تمام استوری ها در یک صفحه برای کاربران نمایش داده می شود و همچنین حساب‌ها یی برای بلاک کردن نیز به کاربر پیشنهاد داده می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Tech Crunch، اینستاگرام ویژگی جدیدی را به مرحله آزمایش گذاشته است که در آن استوری ها در یک صفحه به طور کامل نشان داده می‌شود. در به‌روزرسانی جدید کاربران می توانند استوری ها را به جای یک ردیف در دو ردیف و یا بیشتر در یک صفحه مشاهده کنند. در واقع کاربر می تواند با زدن یک دکمه تمام استوری ها را به صورت یکجا و در یک صفحه ببیند.

 این ویژگی اصلی توسط تعدادی از کاربران در حال انجام است و هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه آن منتشر نشده است. اینستاگرام گفته است با انتشار عمومی این ویژگی محبوبیت آن را در بین کاربران افزایش خواهد داد. همچنین ویژگی دیگر نیز این اپلیکیشن اضافه خواهد شد. این ویژگی شامل پیشنهاد بلاک‌کردن توسط اینستاگرام است. این اپلیکیشن در آینده به کاربران صفحه ای را نمایش می دهد که در آن می توانند افراد را بلاک کنند. به دلیل ارتباط فیس بوک با این اپلیکیشن اگر شما فردی را در فیسبوک بلاک کرده باشید و صفحه آن را در این شبکه اجتماعی داشته باشید پیشنهاد بلاک توسط این اپلیکیشن به شما داده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال