کاربران اینستاگرام می توانند به ویژگی Note موسیقی اضافه کنند

طبق اعلامیه متا ویژگی Note در اینستاگرام به قابلیت جدیدی مجهز شده است. اکنون کاربران می توانند حین استفاده از این ویژگی به آن موسیقی نیز اضافه کنند. همچنین از ترجمه نیز پشتیبانی خواهد کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برگ به عنوان مدیرعامل مطاف در اینستاگرام افزودن قابلیت های جدید به […]

طبق اعلامیه متا ویژگی Note در اینستاگرام به قابلیت جدیدی مجهز شده است. اکنون کاربران می توانند حین استفاده از این ویژگی به آن موسیقی نیز اضافه کنند. همچنین از ترجمه نیز پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برگ به عنوان مدیرعامل مطاف در اینستاگرام افزودن قابلیت های جدید به Note را اعلام کرد.

ویژگی Note از ماه ها پیش در دسترس کاربران قرار گرفت و اکنون آنها می‌توانند از این قابلیت در قسمت بالای پیام های خصوصی استفاده کنند. با استفاده از این ویژگی امکان اشتراک پیام های متنی برای دنبال کنندگان وجود دارد همچنین این پیامها در قسمت دایرکت مسیج نیز نمایش داده میشوند.

طبق اعلامیه متا اکنون این قابلیت میزبان دو ویژگی جدید شده است. اکنون کاربران می‌توانند به این ویژگی موسیقی نیز اضافه کنند زمان آهنگها حداکثر ۳۰ ثانیه خواهد بود و همچنین متن کوتاهی نیز به همراه آن به اشتراک گذاشته خواهد شد. در صورتی که کاربران دیگر بخواهند به این آهنگ گوش کنند باید روی این ویژگی ضربه بزنند.

دیگر ویژگی اضافه شده امکان ترجمه متون در Note است. این ویژگی می تواند برای افرادی که مخاطبانی به زبان های دیگر دارند مورد استفاده قرار بگیرد به گفته متا ویژگی ترجمه می تواند برای بسیاری از نوجوانان کاربرد داشته باشد. همچنین این شرکت طی آمار ای اعلام کرد طی سه ماه گذشته حدود ۱۰۰ میلیون حساب کاربری مربوط به نوجوانان از ویژگی نوت استفاده کرده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال