کاربران اینستاگرام می‌توانند از طریق بخش دایرکت ثبت سفارش و پیگیری خریدها را انجام دهند

به گفته اینستاگرام به زودی کاربران ایالات متحده امکان ثبت سفارش و پیگیری کالاهای خریداری شده خود را از بخش دایرکت خواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام روز گذشته از ویژگی جدید این پلتفرم برای سفارش محصولات مد نظر کاربران خبر داد. به گفته این شرکت اکنون کاربران ایالات متحده […]

به گفته اینستاگرام به زودی کاربران ایالات متحده امکان ثبت سفارش و پیگیری کالاهای خریداری شده خود را از بخش دایرکت خواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام روز گذشته از ویژگی جدید این پلتفرم برای سفارش محصولات مد نظر کاربران خبر داد. به گفته این شرکت اکنون کاربران ایالات متحده می توانند از طریق بخش دایرکت کالاهای ارائه شده در صفحات فروشندگان را سفارش دهند و از همین بخش هزینه آن را پرداخت کرده و و این بسته ها را پیگیری کنند. خریداران نیز می توانند سوالات مربوط به محصول مورد نظر را از همین طریق پیگیری کنند.

در حال حاضر تنها کسب و کارهای کوچک که در اینستاگرام اکانت تجاری راه اندازی کرده اند میتوانند از این ویژگی استفاده کنند و این بخش تنها برای حساب های واجد شرایط در دسترس خواهد بود. طبق گزارش منتشر شده در بلومبرگ با کمک بخش سفارش دایرکت اینستاگرام دیگر مراحل اضافی مانند ارسال فاکتور از طریق دیگر برنامه ها حذف خواهد شد. همچنین با کمک این قابلیت و ردیابی مشتری می توان این پلتفرم اجتماعی را به برنامه ای تبدیل کرد که از طریق آن خریداران می توانند با کمک آن علاوه بر جستجو و پیدا کردن برندهای مد نظر خود محصولات مورد نظر را نیز جستجو کرده و در همین برنامه کالای خود را سفارش دهند. در چند سال اخیر اینستاگرام تبدیل به بازاری برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک شده است به طوری که این کسب و کارها برای دیده شدن و بازاریابی و فروش به این اپلیکیشن وابستگی دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال