کاربران اینستاگرام می توانند از آواتار برای تماس ویدیویی استفاده کنند

متا ویژگی جدیدی را به اینستاگرام و مسنجر اضافه کرده است که به به واسطه آن کاربران می توانند در تماس های ویدیویی از آواتار استفاده کنند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا پیش از این تمرکز خود را روی آواتارها در متاورس گذاشته بود و اکنون ویژگی جدیدی را با استفاده […]

متا ویژگی جدیدی را به اینستاگرام و مسنجر اضافه کرده است که به به واسطه آن کاربران می توانند در تماس های ویدیویی از آواتار استفاده کنند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا پیش از این تمرکز خود را روی آواتارها در متاورس گذاشته بود و اکنون ویژگی جدیدی را با استفاده از آنها عرضه کرد. این غول فناوری پستی را در وبلاگ متا منتشر کرد که در آن ویژگی این شرکت معرفی شده است. این ویژگی شباهت زیادی به آواتارهای Memoji در تماسهای فیس تایم اپل است. این شباهت از نظر حالت صورت و حرکت دهان است.

طبق آنچه در ویدیوی منتشر شده مشاهده میشود کاربران می توانند از بین حیوانات برای انتخاب آواتار استفاده کنند. طبق اعلام متا کاربران در انتخاب آواتار آزادی عمل داشته و آواتارها می توانند چیزی غیر از چهره واقعی باشند.

همچنین در این قابلیت استیکر های متحرک آواتار نیز وجود دارد که می توان از آنها در ریلز و استوری، فیسبوک و کامنت فیسبوک استفاده کرد. متا از مدت ها پیش روی آواتارها کار کرده و به گفته این شرکت تاکنون یک میلیون آواتار توسط کاربران متا ساخته شده است. کاربران با ویژگی های ارائه شده می توانند یک تصویر دیجیتالی کاملا مشابه خود داشته باشند که جایگزین تصویر واقعی آنها باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال