کاربران اینستاگرام ۲۴ درصد بیشتر از قبل زمان صرف استفاده از آن می‌کنند

متا در جلسه ای که با هدف اعلام درآمد این شرکت برگزار شده بود اعلام کرد تعامل کاربران با اینستاگرام تغییراتی داشته است. به گفته این شرکت اکنون کاربران ۲۴ درصد بیشتر از قبل از این شبکه اجتماعی استفاده کرده و در آن وقت می گذرانند. همچنین از زمان معرفی ویژگی ریلز و وجود پست […]

متا در جلسه ای که با هدف اعلام درآمد این شرکت برگزار شده بود اعلام کرد تعامل کاربران با اینستاگرام تغییراتی داشته است. به گفته این شرکت اکنون کاربران ۲۴ درصد بیشتر از قبل از این شبکه اجتماعی استفاده کرده و در آن وقت می گذرانند. همچنین از زمان معرفی ویژگی ریلز و وجود پست های پیشنهادی مبتنی بر هوش مصنوعی این افزایش روی داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش منتشر شده توسط تک کرانچ، سوزان لی، مدیر مالی متا، در جلسه این شرکت اعلام کرد کاربران برای ویدیوهای کوتاه ارزش بیشتری قائل هستند. وی در ادامه گفت: ما از نتیجه کار و افزایش تعامل ایجاد شده که توسط ریلز بوجود آمد خوشحالیم.

با وجودی که ریلز تعامل کاربران با این پلتفرم را افزایش داده اما هنوز نمی تواند منبع درآمدی برای متا باشد. با این وجود لی به این موضوع اشاره کرد که احتمالا این قابلیت تا پایان امسال با اوایل سال آینده به عنوان یک منبع درآمدی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

لی در مورد سوال یکی از تحلیل گران در مورد تاثیر مشابه ریلز روی فیسبوک پاسخی نداد اما در این مورد گفت در فیسبوک پست های پیشنهادی در اثر ارتباطلات غیر مستقیم کاربران بوده و تعامل بین آنها را افزایش می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال