اینستاگرام محدودیت زمانی ویدئوها را به 60 ثانیه افزایش داد

از سال 2013 اینستاگرام به کاربرانش اجازه‌ی آپلود ویدئو می‌دهد اما تا کنون، طول این ویدئوها حداکثر 15 ثانیه بود. این میزان از قانون معروف 6 ثانیه‌ای Vine هم بیشتر بود اما در اکثر مواقع نیاز کاربران را برطرف نمی‌کرد. از امروز طول ویدئوهای اینستاگرامی 60 ثانیه خواهدشد. اگرچه دسترسی همه‌ی کاربران به این امکان […]

از سال 2013 اینستاگرام به کاربرانش اجازه‌ی آپلود ویدئو می‌دهد اما تا کنون، طول این ویدئوها حداکثر 15 ثانیه بود. این میزان از قانون معروف 6 ثانیه‌ای Vine هم بیشتر بود اما در اکثر مواقع نیاز کاربران را برطرف نمی‌کرد.

از امروز طول ویدئوهای اینستاگرامی 60 ثانیه خواهدشد. اگرچه دسترسی همه‌ی کاربران به این امکان در ماه‌های آینده اتفاق خواهد افتاد. در طول این هفته نسخه‌ی 7.19 اینستاگرام در فروشگاه آیتونز اپل منتشر خواهد شد و امکان  ادغام چند ویدئو برای تهیه یک کلیپ اینستاگرامی را برای کاربران سیستم عامل iOS به ارمغان خواهد آورد، هنوز جزییات دقیقی از به‌روز رسانی کاربران اندرویدی به این نسخه در دست نیست.

در شش ماه گذشته مدت زمان تماشای ویدئو توسط کاربران اینستاگرام 40 درصد افزایش پیدا کرده و این موضوع احتمال دلیل تمرکز بیشتر این شبکه‌ی اجتماعی بر روی ویدئوها بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال