اینستاگرام به تمامی نرم افزارهای جاسوسی از این اپ هشدار داد

چندی پیش اینستاگرام در اقدامی فعالیت های بخش فالووینگ اینستاگرام را از این برنامه حذف کرده بود. این اقدام به دو دلیل صورت گرفت. اول اینکه، این بخش اطلاعاتی از فعالیت‌های دوستان و اعضای خانواده را در اختیار دیگر کاربران قرار می‌داد. دوم اینکه، بسیاری از کاربران از فعالیت این بخش بی‌اطلاع بوده‌اند. پس از […]

چندی پیش اینستاگرام در اقدامی فعالیت های بخش فالووینگ اینستاگرام را از این برنامه حذف کرده بود. این اقدام به دو دلیل صورت گرفت. اول اینکه، این بخش اطلاعاتی از فعالیت‌های دوستان و اعضای خانواده را در اختیار دیگر کاربران قرار می‌داد. دوم اینکه، بسیاری از کاربران از فعالیت این بخش بی‌اطلاع بوده‌اند. پس از این موضوع بسیاری از شرکت‌ها تصمیم گرفتند تا خدماتی نظیر بخش حذف شده ایسنتاگرام را به کاربران برگردانند. یکی از برنامه‌های موجود در اپ استور، برنامه Like Patrol بود که چندی پیش اپل آن را از اپ استور حذف کرد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget، اپ Like Patrol به دلیل نقض قوانین از اپ استور حذف شد. پیش از این نیز اینستاگرام بارها به دلیل نقض حریم خصوصی کاربرانش به سازندگان Like Patrol  اخطار داده بود. اپ Like Patrol مدعی بود که کاربرانش می‌توانند تمامی اطلاعات بخش فالووینگ اینستاگرام را ببینند. همچنین کاربران را از ارتباط فالوورها با زن و یا مرد دیگر مطلع می‌کند. حتی میزان جذابیت آن فرد را نیز به اطلاع کاربر می‌رساند. حال اینکه این اطلاعات چقدر صحت دارد مشخص نشده است.

اما بهرحال این اپ اکنون دیگر در اپ استور فعالیتی ندارد. دلیل آن هم نقض حریم خصوصی کاربران اعلام شده است. زیرا این پلتفرم اقدام به جمع آوری اطلاعات کاربران ایسنتاگرام کرده که با سیاست‌های فیسبوک ناسازگار است. از طرفی سازندگان این اپ مخالف ادعاهای مطرح شده هستند و اعلام کرده‌اند تلاش خود را برای برگرداندن این اپ به اپ استور خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال