اینستاگرام به زودی اجازه رزرو کردن را به کاربران می‎دهد

عملکرد اصلی اینستاگرام در قالب خدمات به اشتراک‎گذاری تصویر و یک پلت‎فرم رسانه‎ی اجتماعی است. گرچه در ماه‎های اخیر شرکت‎های مختلف از این پلت‎فرم به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مشتریان برقرار کرده‎اند تا به اطلاع آن‎ها اخبار مربوط به عرضه‎ی محصولات جدید، تخفیفات خود و موارد دیگر را برسانند. اینستاگرام در گذشته ابزار […]

عملکرد اصلی اینستاگرام در قالب خدمات به اشتراک‎گذاری تصویر و یک پلت‎فرم رسانه‎ی اجتماعی است. گرچه در ماه‎های اخیر شرکت‎های مختلف از این پلت‎فرم به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مشتریان برقرار کرده‎اند تا به اطلاع آن‎ها اخبار مربوط به عرضه‎ی محصولات جدید، تخفیفات خود و موارد دیگر را برسانند. اینستاگرام در گذشته ابزار کسب و کار خود را راه‎اندازی کرد تا به مشتریان اجازه دهد با شرکت‎های مختلف تماس برقرار کرده و آن‎ها حال قصد دارند چنین امکانی را توسعه دهند.

وب‎سایت Bloomberg چنین گزارش می‎دهد که ظاهرا اینستاگرام در نظر دارد با شرکت‎های خدماتی مانند OpenTable و Yelp قرارداد بسته تا در آینده به کاربران خود اجازه دهد مستقیما از طریق اینستاگرام رزرو‎های خود را برای استفاده از این خدمات انجام دهند. در حال حاضر پروفایل‎های تجاری موجود در این شبکه‎ی اجتماعی به کاربران اجازه‎ی برقراری ارتباط با شرکت را می‎دهند ولی یقینا این قابلیت جدید خدمات اینستاگرام را به مرحله‎ی دیگری نزدیک می‎کند. گرچه با این قابلیت رزرو کردن، کاربران ممکن است قادر به انجام مواردی نظیر گرفتن وقت ارایشگاه، رزرو میز در رستوران و موارد متعدد دیگر باشند.

براساس گفته‎ی رییس بخش کسب و کار اینستاگرام James Quarles “زمانی که شخصی قرار ملاقاتی را رزرو می‎کند، چنین اقدامی یک “لایک” یا “فالو” کردن نیست، بلکه یک “عمل واقعی” به شمار می‎رود”. هم‎چنین مشخص شده است که در آینده اپ اینستاگرام ممکن است حتی ابزار بیشتری نظیر امکان نقد و بررسی را در اختیار کاربران قرار دهد. در رابطه با قابلیت رزرو کردن بایستی اعلام کنیم که انتظار می‎رود در طول چند ماه آینده کاربران چنین امکانی را داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال