اینستاگرام به زودی ویژگی ای شبیه به توئیت زدن را آزمایش می کند

اینستاگرام در حال افزودن ویژگی جدیدی به نام Notes است که شبیه به توییت زدن خواهد بود و برای برخی از کاربران می‌تواند هیجان انگیز باشد. با استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند جملاتی را با محدودیت ۶۰ کاراکتری ایجاد کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش‌های منتشر شده اینستاگرام قابلیتی […]

اینستاگرام در حال افزودن ویژگی جدیدی به نام Notes است که شبیه به توییت زدن خواهد بود و برای برخی از کاربران می‌تواند هیجان انگیز باشد. با استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند جملاتی را با محدودیت ۶۰ کاراکتری ایجاد کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش‌های منتشر شده اینستاگرام قابلیتی را مشابه توئیت زدن آزمایش می کند تا از طریق آن کاربران بتوانند متن های کوتاه را از احوال خود برای دنبال کنندگان منتشر کنند. در حال حاضر این قابلیت تنها با محدودیت ۶۰ کاراکتری اعمال می‌شود و امکان نوشتن جملات طولانی تر وجود ندارد.

قابلیت فعلی با نام Notes هنوز برای عموم منتشر نشده است. بسیاری این قابلیت را همانند توییت زدن میدانند که البته در آنجا کاربران اجازه اشتراک متن های ۲۸۰ کاراکتری را خواهند داشت. اما در اینستاگرام تنها میتوان پیامهای ۶۰ کاراکتری منتشر کرد. ممکن است در آینده این شبکه اجتماعی این محدودیت را کمتر کند. توئیت‌ها در صفحه پیام ها قابل مشاهده است و در فید اصلی نمایش داده نخواهد شد. به طوری که تنها در زمان جستجو کاربران به همراه تصویر پروفایل آنها و زمان ارسال نشان داده میشود.

در حال حاضر امکان انتشار تصاویر ویدئو و موزیک از طریق این قابلیت وجود ندارد و فعلا با حداکثر محدودیت توسط اینستاگرام اعمال خواهد شد. همچنین امکان تولید محتوا نیز در این قابلیت وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال