اینستاگرام به زودی از قابلیت لایک خصوصی برای استوری ها رونمایی می کند

قابلیت جدید اینستاگرام به نام Private Story Likes یا همان لایک کردن استوری به صورت خصوصی به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور مستقیم استوری دیگر کاربران را لایک کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید اینستاگرام شاهد قابلیت جدیدی مربوط به استوری ها خواهد بود که در آن کاربران میتوانند […]

قابلیت جدید اینستاگرام به نام Private Story Likes یا همان لایک کردن استوری به صورت خصوصی به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور مستقیم استوری دیگر کاربران را لایک کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید اینستاگرام شاهد قابلیت جدیدی مربوط به استوری ها خواهد بود که در آن کاربران میتوانند از آیکون قلب به عنوان ابزاری برای واکنش به استوری ها و لایک آن استفاده کنند. این آیکون بین محل نوشتن پیام در دایرکت و همانند یک علامت هواپیمای کاغذی کوچک خواهد بود. البته هنوز این قابلیت به طور عمومی عرضه نشده است. کاربری که استوری را به اجرا گذاشته نیز این پیام لایک را در دایرکت خود مشاهده خواهد کرد اما به صورت عمومی مشاهده نخواهد شد.

این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا بدون ارسال پیام در دایرکت به صورت مستقیم نسبت به استوری واکنش نشان دهند. مدیر اینستاگرام طی انتشار ویدئویی همزمان با روز ولنتاین از این قابلیت رونمایی کرد. این قابلیت همان اضافه شدن آیکون قلب است که با زدن ضربه روی آن برای کاربر مخاطب لایک ارسال می شود. به گفته آدام موسری این قابلیت با هدف دریافت حمایت بیشتر از کاربران نسبت به استوری ها و واکنش سریع تر و راحت تر اضافه شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال