اینستاگرام محتوای نامناسب را به صورت محو نشان خواهد داد

اینستاگرام روند سابق خود را ادامه می‎دهد و ابزاری را بهبود می‎بخشد تا به واسطه‎ی آن، جامعه از محتوایی که از اصول این شرکت تخطی می‎کنند، امن نگه داشته شود. گرچه، همه چیز در اینترنت به صورت سیاه و سفید (فقط خوب یا بد) نیست و بنابراین سرویس‎هایی مانند اینستاگرام، زمانی که میزبان محتوایی هستند […]

اینستاگرام روند سابق خود را ادامه می‎دهد و ابزاری را بهبود می‎بخشد تا به واسطه‎ی آن، جامعه از محتوایی که از اصول این شرکت تخطی می‎کنند، امن نگه داشته شود. گرچه، همه چیز در اینترنت به صورت سیاه و سفید (فقط خوب یا بد) نیست و بنابراین سرویس‎هایی مانند اینستاگرام، زمانی که میزبان محتوایی هستند که عملا با اصول آن‎ها مغایرت ندارد، در برخورد با آن‎ها با مشکل روبرو می‎شوند. این شرکت به تازگی راهی را برای رفع این مشکل با محو کردن محتویات نامناسب، پیدا کرده است.

حال، پست‎هایی در اینستاگرام که ضرورتا از اصول این جامعه تخطی نمی‎کنند ولی نامناسب در نظر گرفته می‎شوند، به صورت خودکار پشت یک هشدار “sensitive content” محو می‎شوند.

وجود این عبارت به این معنا است که این پست‎ها توسط اعضای این جامعه آزاردهنده گزارش شده‎اند، ولی الزاما از اصول این شرکت تخطی نمی‎کنند و بنابراین پشت یک فیلتر محو کردن تصویر قرار داده می‎شوند. کاربرانی که تمایل به دیدن این پست‎ها دارند می‎توانند با ضربه زدن بر روی هشدار محتوای حساس، آن را ظاهر کنند.

اینستاگرام تایید کرده است که این فیلتر محو شده در هر دو حالت نمایش به صورت لیست و شبکه‎ای نشان داده خواهد شد. این شرکت مطمئن است که این فیلتر مانع این می‎شود که کاربران با محتوایی روبرو شوند که یک نوع تجربه‎ی ناخواسته یا هیجان‎آور در آن‎ها ایجاد کند.

این شرکت که مالکیت آن را فیس‎بوک بر عهده دارد، هم‎چنین تایید کرده است که لایه‎ی امنیتی تعیین هویت دو شاخصی که سال گذشته معرفی شده بود، حال به صورت رسمی در اختیار تمامی کاربران جهانی این اپلیکیشن قرار داده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال