امکان به اشتراک‎گذاری تصاویر و ویدئو از طریق پیام مستقیم به اپلیکیشن اینستاگرام ویندوز 10 اضافه شد

اکثر کاربران اینستاگرام دوست دارند از این اپلیکیشن بر روی گوشی‎های هوشمند خود استفاده کنند اما برای کاربران ویندوز 10 نیز این سرویس به اشتراک‎گذاری محبوب تصاویر یک اپ منتشر کرده است. حال اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز با به‎روزرسانی جدیدی همراه شده است که به کاربران کامپیوترهای شخصی ویندوز 10 این امکان را می‎دهد بر […]

اکثر کاربران اینستاگرام دوست دارند از این اپلیکیشن بر روی گوشی‎های هوشمند خود استفاده کنند اما برای کاربران ویندوز 10 نیز این سرویس به اشتراک‎گذاری محبوب تصاویر یک اپ منتشر کرده است. حال اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز با به‎روزرسانی جدیدی همراه شده است که به کاربران کامپیوترهای شخصی ویندوز 10 این امکان را می‎دهد بر روی سیستم‎های خود از طریق پیام مستقیم تصاویر و ویدئو را به اشتراک‎ بگذارند.

شاید جای تعجب داشته باشد ولی در واقع خیلی وقت است که کاربران ویندوزی از این قابلیت بی‎بهره هستند.

این قابلیت که از ابتدا در اختیار کاربران موبایل قرار داشته است به کاربران کامپیوترهای شخصی ویندوز 10 اجازه می‎دهد تصاویر و ویدئوهای ذخیره شده بر روی هاردشان را به مخاطبین تماس خود ارسال کنند.

آن‎ها اگر نیاز باشد حتی می‎توانند با استفاده از وب‎کم تصاویر مورد نظر خود را بگیرند. بایستی اشاره کنیم که با آن‎که امکان انجام ارسال تصویر و ویدئو از طریق پیام مستقیم وجود دارد ولی کاربران نمی‎توانند از طریق وب‎کم عکس گرفته و آن را مستقیما بر روی فید اینستاگرام خود ارسال کنند که جای تعجب دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال