اینستاگرام مشغول کار بر روی برخی ویژگی‌های جدید دوربین آیفون 7 است

به نظر می‌رسد که اپلیکیشن اینستاگرام اولین پلتفرمیست که می‌خواهد از ویزگی‌های دوربین قدرتمند آیفون 7 بهره‌مند شده و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد. آقای یان اسپیلتر در خلال کنفرانس اپل، اطلاعاتی در مورد این برنامه و ویژگی‌هایی که دوربین آیفون 7 دارد را منتشر نموده و از روند انجام این کار […]

به نظر می‌رسد که اپلیکیشن اینستاگرام اولین پلتفرمیست که می‌خواهد از ویزگی‌های دوربین قدرتمند آیفون 7 بهره‌مند شده و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد. آقای یان اسپیلتر در خلال کنفرانس اپل، اطلاعاتی در مورد این برنامه و ویژگی‌هایی که دوربین آیفون 7 دارد را منتشر نموده و از روند انجام این کار توسط اینستاگرام خبر داده است.

برای شروع، می‌توانیم در مورد لنزهای قابل کنترل آیفون 7 پلاس توسط اپلیکیشن اینستاگرام صحبت کنیم. کاربران به هنگام ثبت تصاویر قادر خواهند بود تا با حرکت دادن انگشت خود در پنجره عکس‌برداری اینستاگرام، از قابلیت‌های زوم دیجیتال و اپتیکال آیفون 7 پلاس بهره‌مند گردند. موتور جدید اپل برای دوربین گوشی‌های جدید خود نیز می‌تواند اطلاعاتی در مورد اینکه کاربران پیش از این تا چه اندازه زوم کرده‌اند را در اختیار کاربران قرار دهند تا اگر کسی به دنبال ثبت تصویری با شرایط قبلی بود، بتواند این کار را انجام دهد.

همچنین اینستاگرام در حال بازبینی و ویرایش تمامی فیلترهای تصویری اپلیکیشن خود بوده و می‌خواهد از دامنه رنگ وسیع آیفون 7 پلاس به جهت بهینه کردن این فیلترها استفاده نماید. علاوه بر این، از این پس کاربران قادر خواهند بود تا به کمک تکنولوژی 3D Touch اپل، تصاویر مورد نظر خود را به سرعت از طریق Instagram Story به اشتراک بگذارند.

در نهایت، نسخه جدید اینستاگرام از ویژگی جدید نرم‌افزار Live Photos که همراه با iOS 10 معرفی شده و می‌تواند ویدئوهای مختلف را به فایل‌های متحرک GIF تبدیل کند نیز استفاده خواهند نمود. اینطور که اینستاگرام اعلام کرده، نسخه جدید این اپلیکیشن قرار است پیش از پایان سال میلادی جاری در اختیار کاربران قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال