قابلیت بزرگنمایی عکس‌ها و ویدئوها در اینستاگرام به نسخه اندروید این اپلیکیشن اضافه شد

چند روز پیش بود که اینستاگرام قابلیت اعمال بزرگنمایی تصاویر را به برنامه محبوب خود اضافه کرد. بله درست است؛ این برنامه به مدت چهار تا پنج سال از هیچ گونه قابلیتی به منظور بزرگنمایی و زوم تصاویر برخوردار نبود. مسلما بسیاری از کاربران از این موضوع رنج می‌بردند. اما بالاخره چند روز پیش این شرکت […]

چند روز پیش بود که اینستاگرام قابلیت اعمال بزرگنمایی تصاویر را به برنامه محبوب خود اضافه کرد. بله درست است؛ این برنامه به مدت چهار تا پنج سال از هیچ گونه قابلیتی به منظور بزرگنمایی و زوم تصاویر برخوردار نبود. مسلما بسیاری از کاربران از این موضوع رنج می‌بردند.

اما بالاخره چند روز پیش این شرکت بزرگ از قابلیت بزرگنمایی تصاویر برای سیستم عامل iOS به طور رسمی رونمایی به عمل آورد. خبر خوب دیگر آن بود که قرار شد این ویژگی در برنامه تحت سیستم عامل اندروید نیز قرار بگیرد تا کاربران گسترده این پلتفرم نیز بتوانند از آن استفاده نمایند. بر اساس خبرهایی که قبلا در این زمینه منتشر کردیم، این شرکت قرار بود تا چند هفته آینده برنامه بروز شده مربوط به سیستم عامل اندروید را ارئه نماید اما این طور به نظر می‌رسد که این شرکت بزرگ تا آن زمان صبور نبوده و از این رو زودتر از موعد اقدام اه انتشار این آپدیت جدید برای کاربران اندروید کرده است.

در حقیقت بر اساس گزارشات و خبرهای منتشر شده، تعدادی از کاربران این طور اظهار کرده‌اند که می‌تواند در برنامه اینستاگرام خود عمل جسجر پینچ زوم را به منظور زوم کردن و بزرگنمایی بر روی تصاویر در برنامه اندرویدی این شبکه اجتماعی اعمال نمایند. البته این مورد احتمالا تغییری بوده است که در سرور‌های این شرکت بزرگ برای این سیستم عامل رخ داده است.

هنوز به طور دقیق معلوم نیست که آیا اینستاگرام در حال تست کردن این ویژگی بر روی گوشی هوشمند بعضی از کاربران است و یا این که قرار است به همین صورت و در نهایت با مقیاسی بسیار وسیع، این ویژگی برای کاربران منتشر گردد. در هر صورت در آینده خبرهای جدیدی را در این زمینه خواهیم شنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال