قابلیت مدیریت چند حساب کاربری رسما به اینستاگرام اضافه شد

شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار اینستاگرام مدتی است که در حال اضافه کردن قابلیت مدیریت چندین حساب کاربری به اپلیکیشن خود روی پلتفرم‌های اندروید و iOS است که در همین راستا هم اولین گزارش مشاهده این قابلیت روی اپلیکیشن این شبکه به ماه نوامبر برمی‌گردد که تعدادی از کاربران آن رو روی گوشی خود مشاهده […]

شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار اینستاگرام مدتی است که در حال اضافه کردن قابلیت مدیریت چندین حساب کاربری به اپلیکیشن خود روی پلتفرم‌های اندروید و iOS است که در همین راستا هم اولین گزارش مشاهده این قابلیت روی اپلیکیشن این شبکه به ماه نوامبر برمی‌گردد که تعدادی از کاربران آن رو روی گوشی خود مشاهده نموده بودند. با این حال در آن زمان این قابلیت در حال آزمایش بوده و برای تمام کاربران این شبکه در دسترس قرار نگرفته بود.

در اوایل هفته جاری، این شبکه به اشتراک‌گذاری تصاویر که تحت مالکیت فیس‌بوک است، عنوان کرد که به‌زودی و رسما قابلیت مدیریت همزمان چندین اکانت را برای تمام کاربران فعال خواهد کرد و حالا ظاهرا این امر در قالب نسخه 7.15 اپلیکیشن اینستاگرام برای اندروید و iOS فعال گشته و آپدیت آن روی فروشگاه‌های نرم‌افزاری گوگل پلی و اپ استور اپل قرار گرفته است. به دلیل ارائه جهانی این ویژگی در قالب به‌روزرسانی ممکن است در برخی نواحی جغرافیایی هنوز در دسترس قرار نگرفته باشد که جای نگرانی و نبوده و در روزهای آینده تمام کاربران در سراسر جهان می‌توانند با به‌روزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام خود از این قابلیت بهره‌مند گردند.

اگر شما این نسخه را دریافت کردید، می‌توانید با رفتن به قسمت تنظیمات پروفایل، به سادگی یک حساب کاربری دیگر این شبکه را اضافه کنید و پس از آن با کلیک روی قسمت یوزرنیم در بالای پروفایل، بین اکانت‌های اضافه شده سوییچ کنید. اگر چند حساب کاربری را به اپلیکیشن روی گوشی خود اضافه کنید، جای نگرانی برای احتمال اشتباه گرفتن حساب‌های کاربری خود وجود نخواهد داشت، چرا که در چندین جای مختلف تصویر پروفایل حسابی که در حال استفاده آن هستید، نمایش داده می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال