ابزار جدید اینستاگرام به نام Live Producer امکان پخش زنده از روی دسکتاپ را ارائه می کند

ابزار جدید اینستاگرام به نام Live Producer به سازندگان محتوا کمک می کند بتوانند پخش زنده خود را از طریق دسکتاپ روی این پلتفرم انجام دهند. تاکنون این عمل تنها از طریق نسخه موبایل در اختیار کاربران قرار داشت. با استفاده از این ابزار جدید می توان از نرم افزارهایی مانند OBS و Streamlabs نیز […]

ابزار جدید اینستاگرام به نام Live Producer به سازندگان محتوا کمک می کند بتوانند پخش زنده خود را از طریق دسکتاپ روی این پلتفرم انجام دهند. تاکنون این عمل تنها از طریق نسخه موبایل در اختیار کاربران قرار داشت. با استفاده از این ابزار جدید می توان از نرم افزارهایی مانند OBS و Streamlabs نیز استفاده کرد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، سرویس جدید Live Producer می‌تواند این پلتفرم را به دیگر سرویس های پخش مانند توئیچ و یوتیوب شبیه کند. همچنین محتواسازان با کمک این قابلیت برای استفاده از دوربین ها و میکروفون های اضافه می‌توانند گرافیک های سفارشی و عناوین متفاوت را به پخش زنده خود اضافه کنند. فرمت های ویدیویی و صوتی مورد نیاز در پخش زنده با کمک Live Producer طی پستی در وبلاگ اینستاگرام اعلام شده است. همچنین راهنمایی های مورد نیاز کاربران برای اولین پخش زنده به صورت گام به گام در دسترس قرار گرفت.

 کلیه کاربران می‌توانند از نسبت تصویر 16×9 با کیفیت 720p با سرعت 30 فریم بر ثانیه برای فرمت ویدیویی بخش زنده استفاده کنند. به گفته اینستاگرام دامنه بیت ریت ویدیویی نیز بین 2250 در 6000 کیلوبیت بر ثانیه باشد. در مورد فرمت صوتی نیز این پلتفرم توصیه هایی مانند نرخ نمونه‌برداری 44.1 کیلوهرتز را انجام داده است. کاربران برای استفاده از این قابلیت باید به سایت Instagram.com رفته و با استفاده از دکمه Add post و گزینه Go Live برای استریم خود عنوان انتخاب کنند و با مشخص کردن نوع مخاطب روی Next کلیک کنند. سپس با در اختیار گرفتن یک URL یکتا و کلید استریم می توانند آن را در نرم افزار استریم مدنظر خود وارد کنند. با وصل شدن نرم افزار به اینستاگرام و کلیک روی گزینه Go Live پخش زنده از طریق همان آدرس قابل اشتراک گذاری خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال