ادغام اینستاگرام با قابلیت Rooms در پیام رسان مسنجر فیسبوک

اکنون کاربران اینستاگرام می توانند تماس تصویری در این اپلیکیشن برقرار کنند. در این مکالمه حداکثر 50 نفر می توانند حضور داشته باشند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اکنون کاربران اینستاگرام می توانند از درون خود اپلیکیشن تماس تصویری برقرار کنند. این قابلیت به دلیل ادغام پیام رسان مسنجر فیسبوک با اینستاگرام امکانپذیر شده […]

اکنون کاربران اینستاگرام می توانند تماس تصویری در این اپلیکیشن برقرار کنند. در این مکالمه حداکثر 50 نفر می توانند حضور داشته باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اکنون کاربران اینستاگرام می توانند از درون خود اپلیکیشن تماس تصویری برقرار کنند. این قابلیت به دلیل ادغام پیام رسان مسنجر فیسبوک با اینستاگرام امکانپذیر شده است. در این قابلیت کاربران می توانند با حداکثر 50 نفر مکالمه تصویری همزمان داشته باشند. اینستاگرام در توئیت جدید خود از قابلیت مسنجر رومز این اپلیکیشن خبر داده است.

مکالمه تصویری با 50 نفر در اینستاگرام در مقایسه با واتساپ بسیار چشمگیرتر خواهد بود. ویدئوی الحاقی به توئیت جدید اینستاگرام مراحل اسفاده از این قابلیت جدید را نشان می دهد. برای استفاده از آن به قسمت دایرکت در گوشه سمت راست بروید و روی دوربین موجود در آن صفحه کلیک کنید. در قسمت بالای صفحه باز شده آیکونی به نام Create a Room (ساخت اتاق) قرار دارد. با کلیک بر روی Create Room یا (ساخت اتاق به اسم (نام کاربر) شما می توانید به سادگی افراد مورد نظرتان را به اتاق دعوت کنید. پس از انتخاب افراد روی آیکون Send بزنید. آخرین مرحله Join Room است. در این مرحله کاربران مورد نظر وارد مسنجر روم فیسبوک می شوند و می توانند با هم تماس تصویری داشته باشند. نکته قابل تامل این است که مسنجر فیسبوک باید از قبل روی گوشی نصب شده باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال