تلفیق کسب و کارهای مجازی و سنتی برای دوران شیوع کرونا

اتحادیه کسب و کارهای مجازی تلاش دارد تا با همکاری اتاق اصناف ایران کسب و کارهای آنلاین و سنتی را با هم تلفیق کند. این اتحادیه در بیانیه ای از اصناف و فعالان کسب و کار آفلاین خواست تا در شرایط کنونی به بازارگاه های آنلاین بپیوندند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

اتحادیه کسب و کارهای مجازی تلاش دارد تا با همکاری اتاق اصناف ایران کسب و کارهای آنلاین و سنتی را با هم تلفیق کند. این اتحادیه در بیانیه ای از اصناف و فعالان کسب و کار آفلاین خواست تا در شرایط کنونی به بازارگاه های آنلاین بپیوندند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از فعالان خرده فروش و کسب و کارهای خرد را با مشکل مواجه کرده است. ارتباط بین کسب و کار آنلاین و سنتی باعث می شود تا از ضرر و زیان این حوزه کاسته شود.

الفت نسب، عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی در این مورد می گوید: از آنجائیکه خرید و فروش آنلاین به شهروندان کمک می کند تا شرایط فعلی رفت و آمد کمتری داشته باشند و کسب و کارهای آفلاین به پتانسیل فروش آنلاین آگاهی پیدا کرده و امکان همکاری بین این دو گروه فراهم شده است. ما برای ایجاد این همکاری کسب و کارهای عضو این اتحادیه و یا فروشگاه سازان اینترنتی را به اصناف مختلف معرفی خواهیم کرد. اتاق اصناف نیز در این همکاری حضور خواهد داشت تا مراحل اداری این مسئله انجام گیرد. در قسمت حمل و نقل نیز تدابیر لازم انجام شده و از ظرفیت تاکسی های زرد برای حمل داخل شهری و شرکت ملی پست برای مرسولات بین شهری استفاده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال